Toon posts:

[GTA SA] PC crashed tijdens spelen*

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een paar keer GTA SA gespeeld en tijdens het spel crasht m'n computer, geen foutmelding, niks, gewoon opeens uit. Ik draai XP met sp2 en heb normaal eigenlijk nergens problemen mee, alles draait prima.

Later nog een keer gedaan en hetzelfde verhaal. Soms nu tien minuten soms na 1 minuut.

Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

Ik heb er ook half life op gespeeld en die draaide prima....

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats je topic even; maakt GTA geen crashlogs aan?

SA > SPV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Al geprobeerd in dvxdiag de hardwareversnelling minder te zetten van de geluidskaart?
Bij mij gaf het anders niet alleen rare geluidseffecten, maar het spel liep ook helemaal vast.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zou ook aan je hardware kunnen liggen, dus sowieso die specs even posten hier en dan ook vooral je voedingspecs, merk en wattage.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Hier ontbreekt te veel informatie. Ik mis je system specs, ik mis je driver versies, ik mis overige relevante software zoals achtergrondprocessen, maar wat ik vooral mis is wat je zelf al geprobeert hebt. En vooral dit laatste is belangrijk aangezien we op GoT verwachten dat je zelf dingen onderneemt om je probleem op te lossen. Omdat dit een probleem is dat al vaker is langsgekomen heb ik het idee dat je zelf niet gezocht hebt en doe ik dit topic dus op slot :)

Dit topic is gesloten.