Hallo, ik heb sinds ongeveer een maand een barebone; de Shuttle SK83G. Nooit problemen mee gehad tot vandaag, na ongeveer 5 minuten viel mijn pc uit. Ik heb alles gechecked, moederbord gereset etc. Wat mij opvalt is het volgende: elke keer als ik mijn computer opstarte of een zwaar programma laadde 'zoemde' de computer, (de koeler (ik denk de mainFAN) maakte een luidruchtig geluid) Maar sinds vandaag doet de koeler dit niet meer, ookal maakt hij nog steeds een zoemend geluid en komt er nog steeds koele lucht vanaf.
Speedfan laat het volgende zien:

Weten jullie misschien wat er aan de hand is?
Ps. deze screenshot is na het resetten van het moederbord gemaakt en temp 3 geeft een extreem hoge temperatuur aan, of is dit normaal voor een barebone? Na het resetten van het moederbord is mijn computer niet weer uitgevallen maar dit komt misschien ook omdat ik er geen kap overheen heb op het moment.
Speedfan laat het volgende zien:
Weten jullie misschien wat er aan de hand is?
Ps. deze screenshot is na het resetten van het moederbord gemaakt en temp 3 geeft een extreem hoge temperatuur aan, of is dit normaal voor een barebone? Na het resetten van het moederbord is mijn computer niet weer uitgevallen maar dit komt misschien ook omdat ik er geen kap overheen heb op het moment.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2005 20:15 ]