Ati Radeon X800 VE Aanbieding Mycom

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 10:23
Ik zag vandaag de nieuwe folder van mycom. Er is nu een radeon x800ve te koop voor 199,95euro. Dit is een aiw kaart, maar ik kan er nergens reviews van vinden behalve op wat noorse sites via google. Volgens de folder loop de "engine" oftwel cpu? op 425mhz en het geheugen op 800mhz. Ik vraag me echter af wat deze kaart voor specs heeft qua pijplijnen etc. Ik moet zeggen dit is ook wel weer een leuke actie, na de 6800ge die ze eerst al wegededen voor 199,95euro. Op de site van mycom staat de kaart zelfs niet te koop? De enige radeon kaart op de site voor 199,95 is een x700pro. Op de ati site vind ik ook nergens iets over een x800 ve. Graag zou ik dus iets meer specs van deze kaart vinden.

flickr - WOT Profile - Game PC

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

1. Hiervoor is het ATi Nieuws & Discussie-Topic, dat had je zelf wel kunnen bedenken, want het is nieuws, toch?

2. Vlak boven je neus stond al een topic over hetzelfde onderwerp, dus dan had je daar even in kunnen kijken en er niet een apart topic voor openen.

-

3. Het is een kaart met 4 pixelpipelines, dus voor de performance hoef je het niet te doen. Dan heb een betere koop aan de X700Pro...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Valt weinig aan toe te voegen...

Met beetje zoekwerk op GoT had je het gevonden

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.