Toon posts:

TV IN/OUT

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb al in de FAQ boven dit topic gekeken maar daar kan ik niet uithalen wat het nu precies is.

Is TV IN dat je beelden van de TV op de PC kunt bekijken en dat je met TV OUT beelden van de PC op de TV kunt bekijken?

En kun je, als je TV IN gebruikt, beelden opnemen en op een opslagmedium op kunt slaan?

BVD, Tommy.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
als je een beetje logisch nadenkt is deze vraag niet zo moeilijk. 8)7

wel heb je verschil van tv in... hardware matig encoderen of software matig.

[ Voor 44% gewijzigd door andreict op 01-08-2005 19:03 ]

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-07 18:25

lordsnow

I know nothing

@andreict: zo logisch is dat niet - het ligt er helemaal aan hoe je het bekijkt. TV IN kan net zo goed betekenen "wat de TV in gaat".

@TommyDJ: dat klopt.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
lordsnow schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 19:05:
@andreict: zo logisch is dat niet - het ligt er helemaal aan hoe je het bekijkt. TV IN kan net zo goed betekenen "wat de TV in gaat".

@TommyDJ: dat klopt.
Het kaartje zit toch in je pc.. dus de tv gaat daar IN --> TV IN en tv-out ja naar de tv toe dus tv out.

Beetje logisch denken... :X

Verwijderd

Topicstarter
TV OUT lijkt me vooral handig voor filmpjes zodat je ze niet eerst op een schijfje hoeft te zetten.

Kan ik ook dmv mijn PC iets opnemen dat op dat moment op TV is als ik TV IN gebruik?

Verwijderd

Topicstarter
En nog iets: Zijn er hele lange kabeltjes (PC staat boven en betreffende TV beneden)?

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-08 16:01

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 20:54:
En nog iets: Zijn er hele lange kabeltjes (PC staat boven en betreffende TV beneden)?
hoeveel KM wil je ze hebben :?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 20:54:
Ja die zijn er :)
En NOFI, maar of je de volgende keer dat je hier iets op GoT post even wat meer vooronderzoek wil doen voordat je iets vraagt. Dit had je zo op kunnen zoeken. We zijn geen helpdesk :(

3/4 van je topics is vrij snel gesloten - ik heb ze niet doorgespit maar dat zal niet zonder reden geweest zijn. We willen je graag helpen met je problemen (is voor ons ook een uitdaging :) ), maar dan verwachten we wel het e.e.a. van je, zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hoeveel duidelijker kun je worden dan de benamingen 'TV in' en 'TV out :?

Werkelijk, het staat niet in de FAQ omdat als je überhaupt de FAQ kunt vinden je in staat geacht mag worden de betekenis van de voorzetsels 'in' en 'uit' te kunnen bedenken :o

Nogal erg basic dus...

Mbt kabels - zeer zeker, maar aangezien je niet zegt wat voor TV in of uit (keuze uit S-Video, Composite, Coax (in IEC en F-connector smaken), SCART, RGB-DIN, noem maar op...) het betreft, kunnen we ook niet zoveel zeggen. Ga eens zelf op zoek zou ik zeggen :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.