[Trust] Racestuur 'flipt'

Pagina: 1
Acties:

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Ik heb met een racestuur van +- een jaar oud een redelijk 'vaag' probleem. Ik doe me best het uit te leggen.

Wanneer ik hem gebruik in een racespel (duh) flipt het stuur onwijs als ik naar rechts stuur.

Ik stuur dus heel iets naar rechts, maar hij slaat helemaal door naar rechts, om daarna weer in de positie te gaan staan die hij eigenlijk zou moeten volgen. Ik heb het nu niet over het stuur zelf, maar in het spel!! De auto gaat dus als een gek naar rechts om daarna iets naar rechts te gaan, wat dus ook de bedoelling is.

Het rare is dat naar links wel goed gaat!!

Nu hoor ik van binnen wel vanalles kraken, dus ik schroef dat ding los (hij ligt nu zonder kap naast mij.).

Ik heb met de kabeltjes gewisseld binnenin het stuur, maar dat maakt niet uit. Hij gaat nog steeds tekeer.

Het gaat om dit stuur?

http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=13153

Heeft iemand enig idee of dit nog te verhelpen is, of kan ik hem afschrijven en in de ton mieteren?? :)

Ik hoor het wel, en alvast bedankt :D

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-02 17:18

Khaine

Python liefhebber

1. Heb je de juiste drivers gedownload ?
2. Heb je je pedaal gecalibreerd (niet zeker of dat moet bij zo'n pedaal , bij joypads wel) ?
3. Heb je het bij meerdere spellen ?

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• Jassy
  • Nu online
Khaine666 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 18:37:
1. Heb je de juiste drivers gedownload ?
2. Heb je je pedaal gecalibreerd (niet zeker of dat moet bij zo'n pedaal , bij joypads wel) ?
3. Heb je het bij meerdere spellen ?
1. Er worden geen drivers meegeleverd, gewoon de standaard driver van windows. Dit heeft altijd gewerkt.
2. Heb ik gedaan :)
3. Ik heb het in windows zelf, met dat kruisje, en ook in alle spellen.

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:48
Denk een kapotte potmeter ofzo, probeer deze eens schoon te maken, maar denk dat het redelijk veilig is om te zeggen dat ie kapoet is :)

• Jassy
  • Nu online
Visgek24 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 18:51:
Denk een kapotte potmeter ofzo, probeer deze eens schoon te maken, maar denk dat het redelijk veilig is om te zeggen dat ie kapoet is :)
Ik zie een soort van dingetje inderdaad zitten, waar die draadjes ook uitkomen.. is dat die potmeter?

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:48
Jassy schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 18:54:
[...]

Ik zie een soort van dingetje inderdaad zitten, waar die draadjes ook uitkomen.. is dat die potmeter?
Potmeter komen idd volgens mij 3 draadjes uit, weet ik niet geheel zeker. je kan ze herkennen aan een soort van plastic balkje wat eruit komt , waar je aan kan draaien (dit gebeurd ook als jij je stuur van links naar rechts draait, bijvoorbeeld).

Verwijderd

Daar komen 2/3 draden vanaf. Ik zou m weg smijten en een fatsoenlijk stuur kopen (lees geen trust want ik "vertrouw" die niet zo) :)

• Jassy
  • Nu online
Nadat ik iets afbrak werkt hij weer :D:D:D

Ik was op zoek nar die potmeter, en ik zag iets waar metaal overheen zat.. dus ik schroevendraaier eronder, en afbreken die handel..
ik checken of dat stuur nog uberhaupt werkt, werkt hij weer helemaal perfect :D, stuurt netjes enzo :D

diegene van die potmeter krijgt van mij een dikke kus :D

danke allen :)

Pagina: 1