Toon posts:

[fan] speed instellen bij asus geforce 6800?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg binnenkort mijn asus v9999 le terug, en wil deze zo koel mogelijk houden.
Ik wil eerst kijken hoe dit gaat met de standaart fan, ongeacht geluidsproductie.
Mijn vraag:
Is er een programma die je in staat stelt deze snelheid in te stellen?

Wat ik gedaan heb:
Het grote geforce 6800 le topic startpost doorgelezen.

een paar reacties die ik gevonden heb met de GoT search, deze kwamen eigenlijk niet in de buurt van mijn simpele vraag. (Mischien verkeerde trefwoorden?)

Gegoogelt (En op allemaal moederborden praat uitgekomen)

De asus site bezocht (staat iets over smartcooling of smartdoctor, maar kom er niet wijs uit of het hier in te stellen is.

Nog bezig verder te zoeken

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Probeer Expertool van Gainward eens, werkt bij mij GeForce 6600GT perfect. 2D en 3D snelheid is in te stellen tussen de 50% en 100%.

[ Voor 21% gewijzigd door Ruzor op 01-08-2005 18:15 ]

[This is what you get when you mess with us]

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-08 10:42
Of gebruik dus gewoon smartdoctor waar het ook mee in te stellen valt en de software is van dezelfde fabrikant dus zal wel de minste complicaties opleveren. :)

Met smartdoctor heb je 3 methoden om je fanspeed aan te passen bedoeld voor verschillende doel einden te weten

Manual mode (kan je hem precies zo hard instellen als je zelf wilt van 1% tm 100% van de maximale snelheid van je fan

Smartcooling zodat die fan automatisch harder gaat lopen zodra je gpu en geheugen van de kaart warmer worden (als je 3dmark bijvoorbeeld draait)

en je hebt autofan.