Speciale Tekens wisselen van toets!

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Ipenburg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Ik heb dus net me PC geformateerd, alles erop nieuw opgezet, BattleField 2 geinstalleerd (daar deed ik het immers voor) en sinds een paar uur wisselen m´n speciale tekens van toets. Vraagteken zit onder @ zit onder ~ en tekens zoals ° § ± zitten ook onder een toets.

Iemand enig idee wat er aan de hand is?

• N0 0B
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:17

N0 0B

cxb1=N#

je hebt je toetsenbord op NL indeling staan je moet em weer op engels zetten.

zo kan dat:

Ga naar Configuratiescherm

Kies Datum, tijd, taal- en landinstellingen

Kies Landinstellingen

Kies vervolgens het tabblad Talen

Ga bij Tekstservices en invoertalen naar Details

Standaardinvoertaal > Nederlands - VS

[ Voor 62% gewijzigd door N0 0B op 01-08-2005 18:01 . Reden: uitleg ]

Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga

• Ipenburg
8)7 En bedankt , er zat dus rechtsonder aan m´n scherm een toetsenbordje met een instelling om je keyboard te veranderen... Lekker zinvol weer van mr gates....

Maar iig bedankt, kan ik eindelijk weer normaal typen (8>

Verwijderd

Het gebeurt nog wel eens dat je toetsenbordinstellingen verspringen. Vraag me niet waarom maar het is wel vervelend. Daarom is het vaak handig om de talen die je toch niet gebruikt, te verwijderen. Zo dwing je je toetsenbord om 1 taal te gebruiken.

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 11:27
als je op ctrl+shift drukt verandert de indeling ook automatisch,
daarna weer ctrl+shift does the trick

dit wil nog wel eens gebeuren bij een iets te enthousiaste ram op de shift toets

[ Voor 29% gewijzigd door ikmattie op 02-08-2005 09:59 ]

Mijn Flickr; Sony A7iii

• Ipenburg
Of tijdens een potje Battlefield :P

iig bedankt.

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 21:18
Dit kan je overigens als je er echt last van houdt verhelpen bij Configuratiescherm->Landinstellingen->Tabblad Talen->Details->Toetsinstellingen->Toetsencombinatie wijzigen voor schakelen tussen invoertalen, dan komt ie op Alt(links)+Shift

Ik heb nog wel es gewone Word-gebruikers die er last van hebben, aangezien ze vaak toetsencombinaties voor symbolen gebruiken en daar zit bv Ctrl+: in en jawel, voor de dubbele punt heb je de Shift-toets nodig, dus druk je Ctrl+Shift. Behoorlijk irritant.

[ Voor 3% gewijzigd door ParaNoiMia op 03-08-2005 18:49 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is gewoon erg simpel; en hoort tegelijkertijd niet in SA :) Volgende keer even zoeken voordat je een topic opent helpt wel ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.