(HTPC) Welke hardware voor DVB-C

Pagina: 1
Acties:
  • 269 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-02 16:40
Goeiemiddag,

Ik zoek al dagen naar een geschikt stuk hardware waarmee ik multikabel digitaal (met betaalde zenders) op mijn HTPC kan toveren. Ik begrijp er het volgende van:
- Ik heb een DVB-C capture card nodig
- En iets met CAM of een CI-Module

Vooral bij dat laatste ga ik de mist in. Stel voor: ik koop een Terratec DVB-C 1200. Wat heb ik dan nog nodig om het werkend te krijgen in mijn HTPC? Ik gebruik Media Portal.

De enorme brij aan info op Sat4all.com maakt me niet veel wijzer. Ook hier op GoT zie ik niet echt heel recente topics.

We willen alles netjes houden, dus ik ben ook van plan om een extra Irdeto II card aan te schaffen, maar die moet ik ergens in steken.

Gaarne respons, alvast bedankt.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Verwijderd

Ik plaats dit ff bij me favo's, ben zelf ook al een tijdje aan het zoeken naar een goed werkende kaart (wel met Caiway DTV) als ik geen goede kaart kan vinden ga ik voor een ReelBox Avantgarde
( http://reel-multimedia.co...lbox_info_avantgarde.html )

Verwijderd

Deze kaart is volgens mij geschikt voor jouw htpc.
Ik denk niet dat hij compatible is met WMCE2005. (staat niet bij microsoft op de website)
Er zit software bijgeleverd.

http://www.twinhan.com/product_cable_2.asp

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 10:18 ]

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-02 16:40
Ziet er goed uit. Bedankt voor de tip. Waar heb je deze gevonden? Ik bedoel: ik neem even aan dat je niet iedere dag naar de Twinhan site surft....

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Verwijderd

Ben ook aan het kijken naar hardware voor een htpc.
Deze kwam ik enkele maanden geleden tegen toen ik aan het zoeken was, hoe weet ik niet meer precies maar ik denk dat ik dit in google heb ingetikt: dvb-c ci cam tuner.

Het is volgens mij op dit moment de enige dvb-c tuner met smartcard reader, ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat dvb-c hardware populair gaat worden.
suc6 verder