Werken is gezond, laat het daarom over aan de zieken!
Die kan je zonder problemen ruilen bij een Primafoon winkel. Dan ga ik er vanuit dat het onder de KPN valt, want ze hebben bij mij niet moeilijk gedaan (2x).
het zit zo, we hadden hier een storing en toen is monteur gekomen. Deze concludeerde dat splitter kapot was, maar had er geen bij zich. we hebben toen zelf een nieuwe gehaald maar daarmee was storing niet opgelost.superduper schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:52:
Die kan je zonder problemen ruilen bij een Primafoon winkel. Dan ga ik er vanuit dat het onder de KPN valt, want ze hebben bij mij niet moeilijk gedaan (2x).
na 3 dagen wachten kwam 2e monteur eens opdagen en deze heeft het NT1 kastje vervangen (dit kostte ons niks) maar nu zitten we wel met een rekening van 75 euro van die 1e monteur. nu wil ik daar wel even met kpn over gaan mailen/bellen maar dan gaan ze vast als argument gebruiken dat het nt1 kastje wel kosteloos is vervangen terwijl dat "onder mijn verantwoordelijk valt". Daarom heb ik het graag ff ergens zwart op wit.
Werken is gezond, laat het daarom over aan de zieken!