Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Imp 450 cdmp3 speler omdat iedereen me die aanraden, het is een fijn ding alleen hij is nogal kieskeurig met cds lezen, hij was 1x vervangen want hij speelde geen enkele cd meer af en ik krijg een nieuwe, nou fijn hij deed het weer, na paar maanden verder begon ie weer te kieskeurig met cds te zijn, 1 krasje ofzo en hij las hem niet meer of moeizaam, en nu ben ik terug van vakantie en je raad het al, hij leest weer geen cds meer af en nu is de garantie afgelopen(12-05-04 gekocht).
ik vond bij het begin de beste speler die ik had gezien met al zijn functies enzo maar op het belangrijkste punt faalt ie bij mij en dat is cds lezen 8)7, alle cds die ie niet wilt lezen leest de expanium van dik 2+ jaar oud perfect en zonder problemen.
ik vroeg me af of er meer mensen zijn met dit probleem met irivers mp3cd spelers en of dat dus bij alle model is.
iedereen raad iriver aan zowat als je een mp3cd speler wilt kopen maar dat zou ik dus nu zeker niet meer doen als ik niet de enige bent.
ik vind het belachelijk dat de philips spelers van 60euro veel langer mee gaat dan mijn iriver van 100euro (die 200+ was 8)7 )

het lijkt wel alsof zeproberen hem net goed genoeg te maken tot de garantie af is en dat je dan kan verwarchten dat ie binnekort kapot gaat :X
een ding is zeker, geen iriver meer voor mij (alleen al voor het princiepe) want ik toch wel jammer vind aangezien hun service dik in orde is en ik ervan hou dat je letterlijk alles in kan stellen

trouwens waar blijft mijn ogg support :/

trouwens2 ook aardig dat ze alle mp3 cd spelers van hun eu site af hebben gehaald: http://www.iriver.com/eu/index.asp :r

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2005 16:02 ]

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:04
Ik ben bang dat jij pech hebt en de iRivers normaliter goede apparaten zijn. Ik heb er laatst ook eentje tweedehands gekocht en -reviewjager als ik ben- heb ik eerst alles wat over deze en zijn directe concurrenten te vinden was gelezen.
Je ziet vrij weinig verhalen als het jouwe, juist over deze speler (natuurlijk, bezien de aantallen waarin zoiets verkocht wordt gaat er altijd wel eens wat mis) en de andere iRivers.

Even twee puntjes over je startpost:
-De CD modellen worden niet meer verkocht en staan dus ook niet meer op de site. Bij support kan je ze nog wel vinden. Lijkt me redelijk, de products sectie is voor dingen die ze willen verkopen, de support voor dingen die ze al verkocht hebben. :Y)

-Een beetje goede supportafdeling heeft een potje voor "coulance" acties (formeel hoeft er niets, maar U heeft wel heel veel pech dus...). Typisch gevalletje van lief vragen, nee heb je, ja kan je krijgen. (Ik heb ooit nieuwe monitor gekregen toen ik een monitor nogal dommig vergald had. Was een ander, slechter, model wat ze blijkbaar nog ergens in de hoek hadden staan, maar als je een half jaar uit de garantie door je eigen schuld geen monitor meer hebt, ben je daar wel blij mee. _/-\o_ )

Verwijderd

Topicstarter
ja dat zou wel goed kunnen dat ik gewoon pech heb, daarom heb ik dit topic ook een beetje gemaakt.
nu zie ik het dat ik via downloads bij support kan komen (wel een klote layout hoor :/ ) inplaats dat ze een sectie met oude producten maken ofzo, want hij wordt nog wel verkocht bij een groot aantal winkels marja hun probleem :O

dat laaste dacht ik al, morgen ga ik ze dus ff mailen en trouwens zag ik net dit:
For your product, we guarantee that this product will not exhibit any defects from the time it is first purchased for a period of 24 months (warranty period) in accordance with the warranty regulations specified below.
http://www.iriver.at/warranty_policy.html?&L=
dus hij heeft 2 jaar garantie huh :? _/-\o_

iemand enig idee wat de email voor hun support centre in deutsland is of moet ik http://www.iriver.at/contact_us.html?&no_cache=1&L= gebruiken