[pc] Game gezocht met eigen Server

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwightjo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-08 13:40
Ik ben op zoek naar een game, waarbij ik een eigen server kan draaien, waar iedereen op kan spelen.
Het probleem is alle games die ik tegen komen hebben alleen servers van de makers zelf (vaak betaald)

en zelf een server draaien is illegaal.

het liefst iets in de trend van mmorpg, maar in iedergeval geen first person shooter
suggesties zijn welkom

Illest Alive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:58
Je geeft zelf het antwoord al. Mmorpgs kunnen niet, omdat de makers servers hebben, en 1 maken is illegaal.
FPS wil je niet. Dan blijft er weinig over. Misschien iets in de trend van racegames?

Welke heb je zelf al gevonden?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-nvm-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2005 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Je kan een private Ragnarok server draaien, maar dat is inderdaad niet helemaal legaal. Hoe en wat weet ik ook niet aangezien ik niet zo'n fan ben van private servers.

Je kan wel misschien wel bepaalde MMORPG server rechten krijgen maar daarvoor moet je betalen en dat weer terugverdienen. Maar dat zal je wel tever boven gaan ;).

FPS servers zijn het "makkelijkste", omdat iedereen daarvan een server mag draaien. RTS gaat meestal via battlenet oid.

Er zit imo weinig op en via de illigale manier kunnen wij je helaas niet verder helpen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:31
Voor Lineage 2 (mmorpg) kun je legaal een private server draaien, ik weet alleen niet precies hoe, moet je ff opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:46

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

-Eraser- schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 18:34:
Voor Lineage 2 (mmorpg) kun je legaal een private server draaien, ik weet alleen niet precies hoe, moet je ff opzoeken
Legaal? Ik dacht dat dat eigenlijk illegaal was, ik heb iig nog nooit instructies ervoor kunnen vinden (*hint*), verder kun je mss eens naar NeverwinterNights kijken. Weliswaar niet mmorp, maar het zou een begin kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-10 11:00
Check de search hier op GoT, probeer google, of de bekende gamesites. Dit is echt een vraag die je zelf kunt beantwoorden en waar je anderen niet voor nodig hebt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.