hallo,
Ik zit met een probleem, een "zwaar" probleem zelfs!
Zit namelijk zo, ik wou allang eens zwaar systeem met dual CPU, nu heb ik volgende onderdelen:
Mobo: Tyan Thunder i7525 (S2676)
http://www.tyan.com/products/html/thunderi7525.html
2x Xeon 3,4mHz 800MHz FSB (1MB L2 Cache)
4x Kingston 1GB pc2 -3200 REG CL3 ECC 240 geheugen
VGA: Asus Extreme AX850XT
Serverkast: SERVER CHIEFTEC 1X460W EPS BLACK FOR DUAL XEON
een paar Ide-harddisks en sata-harddisken.
Wat ik niet méér heb is de persoon die dit voor mij zou samensteken! Een spijtig geval maar de persoon kan omwille van ongeval niet aan dat systeem werken en dit zal ook zo zijn de eerstkomende maanden!
Ikzelf stak af en toe wel eens een pcke samen maar dat is het dan ook!
Ik ben dan toch maar niet bij de pakjes blijven zitten en zelf begonnen aan het systeem.
Het moederbord in de serverkast, de 2 Dual Xeon geplaatst, vgakaart zit erin en geheugen.
Toch bij opstarten geen beeld niks...
Kan iemand me eventueel iemand een beetje verder in de goeie richting helpen voor zover dit mogelijk is om de oorzaak te vinden aub?
groetjes,
Lie
Ik zit met een probleem, een "zwaar" probleem zelfs!
Zit namelijk zo, ik wou allang eens zwaar systeem met dual CPU, nu heb ik volgende onderdelen:
Mobo: Tyan Thunder i7525 (S2676)
http://www.tyan.com/products/html/thunderi7525.html
2x Xeon 3,4mHz 800MHz FSB (1MB L2 Cache)
4x Kingston 1GB pc2 -3200 REG CL3 ECC 240 geheugen
VGA: Asus Extreme AX850XT
Serverkast: SERVER CHIEFTEC 1X460W EPS BLACK FOR DUAL XEON
een paar Ide-harddisks en sata-harddisken.
Wat ik niet méér heb is de persoon die dit voor mij zou samensteken! Een spijtig geval maar de persoon kan omwille van ongeval niet aan dat systeem werken en dit zal ook zo zijn de eerstkomende maanden!
Ikzelf stak af en toe wel eens een pcke samen maar dat is het dan ook!
Ik ben dan toch maar niet bij de pakjes blijven zitten en zelf begonnen aan het systeem.
Het moederbord in de serverkast, de 2 Dual Xeon geplaatst, vgakaart zit erin en geheugen.
Toch bij opstarten geen beeld niks...
Kan iemand me eventueel iemand een beetje verder in de goeie richting helpen voor zover dit mogelijk is om de oorzaak te vinden aub?
groetjes,
Lie