Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 I v122
Ligt aan de kaart, je zou eens naar de pipelines kunnen kijken om uit te zoeken welke set kapot is en dan ff kijken of de andere het wel doen.
Je zou ook terug kunnen gaan naar de winkel want hij hoort het standaard gewoon goed te doen.
Je zou ook terug kunnen gaan naar de winkel want hij hoort het standaard gewoon goed te doen.
[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 01-08-2005 15:23 ]
Ik denk niet dat iemand je zo zal en kan helpen.
Lees eerst eens wat topics zelf door, en probeer wat uit(te prutsen)
Post daarna een beter topic, met meer uitleg en mogelijke oplossingen die je hebt geprobeerd.
Post daarna een beter topic, met meer uitleg en mogelijke oplossingen die je hebt geprobeerd.
De TD van ParagiditToFast schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:25:
Ik denk niet dat iemand je zo zal en kan helpen.
@ToFast
Wat ik zelf eerst heb gedaan: videokaart in diverse (bij anderen en op het werk) computers getest.
Voeding vervangen.
Update: agp poort is kaput, board zal vervangen (rma) worden door informatique.jefjef schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 19:50:
[...]
De TD van Paragiditheeft alles doorgemeten, conclusie: door een eerdere stroomstoring (bedankt NUON) AGP poort of geheugen eventueel naar zijn grootje, De videokaart werd RMA en kreeg dus een nieuwe mee. De computer blijft daar nog 4 dagen voor verdere testen (AGP of geheugen) dan wordt het dus of een nieuwe mobo (ASUS) of nieuw geheugen.
@ToFast
Wat ik zelf eerst heb gedaan: videokaart in diverse (bij anderen en op het werk) computers getest.
Voeding vervangen.
gaarne een slotje
Ondanks RMA claimen; tijd voor een kleine investering in "veiliger" stroomvoorziening?? Elke goede bouwmarkt of PC-zaak verkoopt aansluitingen die beveiligen tegen mogelijke pieken...jefjef schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:54:
[...]
Update: agp poort is kaput, board zal vervangen (rma) worden door informatique.
gaarne een slotje
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
stroompieken door stroomuitval 
Of wordt een stroom die opeens wegpalt ook als piek gezien?
Het zijn vaak de pieken die ervoor zorgen dat er iets stuk gaan. Misschien dat er vlak voor/na de uitval zo'n piek was. Dat er iets kapot gaat door stroomuitval komt ook wel voor, maar daarvoor kun je je alleen beschermen met een UPSXiN schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 01:33:
stroompieken door stroomuitval
Je bedoelt door iets als kortsluiting(= spanningspiek -> stroompiek) -> stroomuitval ?
Pagina: 1