Toon posts:

Sun Cobalt Raq550

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, (excuses van vorige post, iets te vroeg ergens op enter gedrukt)

Ik heb een Sun Cobalt Raq550, versie met 2x 80gb en 1Gb memory. De laatste tijd heb ik last dat hij spontaan reboot. in het begin was het ongeveer elk uur. Heb de server een keert een cold start gegeven. dit heeft het probleem eventjes verholpen maar het was in no-time weer terug.

Nu reboot hij ongeveer elke 2 a 3 uur. het memory loopt niet vol ofzo. ik snap niet wat het is.

iemand hier bekend mee ?

Thanx

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2005 15:04 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat heb je zelf al geprobeerd om te achterhalen wat het probleem is of kan zijn :? Die Cobalts zijn best wel stabiel - dus ik gok dat je ergens in je hardware moet zoeken. Heb je de mogelijkheid om bijvoorbeeld je RAM te testen :?

Overigens hoort dit niet echt in PNS thuis, maar meer in OH danwel PMG of in NOS (als het OS gerelateerd zou zijn)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met een andere memory module gedraait, en dat maakte niets uit. verder heb ik niets aan storingen in het systeem, hij wordt niet te heet en ik heb al helemaal geen fouten in logfiles of iets dergelijks. cronjobs die per uur draaide heb ik per dag gezet. dat was het wel even zo uit mijn hoofd.

als ik op internet naar het probleem zoek dan krijg ik in google wel resultaten naar een sun forum, maar helaas zijn die links niet meer geldig.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:42:
Ik heb met een andere memory module gedraait, en dat maakte niets uit. verder heb ik niets aan storingen in het systeem, hij wordt niet te heet en ik heb al helemaal geen fouten in logfiles of iets dergelijks. cronjobs die per uur draaide heb ik per dag gezet. dat was het wel even zo uit mijn hoofd.

als ik op internet naar het probleem zoek dan krijg ik in google wel resultaten naar een sun forum, maar helaas zijn die links niet meer geldig.
Heb je al in de gewone sun forums gekeken? Dat de links van google dood zijn, wil niet zeggen dat het forum nog gewoon bestaat :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Mja, dit vind ik ook te mager. Ik zie 0,0 eigen onderzoek en dat is niet hoe we het hier - zeker in PNS - doen.

Dit topic is gesloten.