Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

adapter IAUDIO X5L 30 GB ook op 110 volt??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit weekend heb ik de iaudio X5L 30 gb ontvangen. Ik ga op vakantie naar de USA en vroeg me af of die adapter daarvoor geschikt is. Het staat er niet op..... Ik ben echt een electronica-dombo... wie kan me helpen???????????? :?

Alvast ontzettend bedankt, Wilma.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Als het mogelijk is dan staat het wel achterop de adapter.
Als het mogelijk is staat er dan bij Input: 110-230 V~ als het niet mogelijk is staat er alleen 230 V~.
Maar in de USA hebben ze dus een hele andere aansluiting voor het stopcontact en zul je dus wel tussenstukjes moeten hebben. Als je in de USA een computer of laptop tot je beschikking hebt met een USB aansluiting is dat ook al voldoende want je kan als het goed is de X5 wel opladen via USB (dus moet je gewoon die kabel in de pc latten zitten)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je kunt gewoon converters kopen hoor, die zijn niet zo duur.

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Zoals stond op iaudiophille :P de kans dat je overspanning is krijgt omdat je minder volt krijgt. anders om is huilen. De kans is dus wel dat het opladen 2x zo lang duurt. (je kunt ook car adapter van 4 volt op je iaudio zetten , maar dat duurt veel langer)
Maar zoals RoD zegt, je kunt het beste om een converter gaan zoeken... Of het antwoord dat BlackMage geeft is ook zeeeeer nuttig (Y)

[ Voor 22% gewijzigd door Ewald ! op 02-08-2005 12:05 ]