Toon posts:

[Teamspeak] Gekraak/storing tijdens Eve Online

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte mede tweakers,

Ik ben sinds een paar dagen begonnen aan Eve Online. Helaas ben ik erachter gekomen dat tijdens het spelen er ontzettend veel storing veroorzaakt wordt bij het gebruik van Teamspeak en Eve Online tegelijk.

Wanneer ik geen Eve Online speel is er sprake van minder tot geen storing.

In eerste instantie heb ik reeds een andere koptelefoon gehaald, echter dit schijnt de oplossing niet te zijn.

Op dit moment maak ik gebruik van onboard geluid op mijn Abit BW-7 (+/- 4 jaar oud) Socket 423.

Nu ben ik benieuwd of het de oplossing kan zijn om eventueel een geluidskaartje erbij te prikken.

Hoeft geen uber kaart te zijn. Ik zat zelf namelijk te denken aan een Creative 7.1 SB Live 24 OEM voor 29 eurootjes. Maar wil graag eerst weten of dat het probleem zou kunnen verhelpen.

Ik heb reeds het e.e.a. aan settings geprobeert binnen TS en tevens mijn microfoon opnieuw geconfigureerd binnen XP.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2005 14:15 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Trekt je verbinding het nog wel? Als die volloopt kan dat ook haperingen veroorzaken... Draadloos netwerk, router, switch, hub, etc....

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Pimmeh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:53
Om even voor de TS te antwoorden. Ik heb zelf ook Eve online gehad maar dat kun je nog met een inbelmodem spelen, zo weinig netwerkactiviteit veroorzaakt het (positief punt). Dus een dichtslibbende verbinding lijkt me onwaarschijnlijk. Misschien worden 2 codecs tegelijkertijd gebruikt? Daar heb ik vaak problemen mee, maar dan met video. Kijk eens of je in Eve en / of Teamspeak wat geluidsinstellingen zo kan aanpassen dat het misschien een andere codec gebruikt (kan iig wel in TS).

Verwijderd

Topicstarter
@Cmdr

Codec heb ik ook al aangepast naar een ander, helaas gaf dat ook geen verbetering. Binnen Eve weet ik niet of dit aan te passen valt. Moet straks maar eens even zoeken.