Toon posts:

[Alg. VB6]Smoothing polyline

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al geruime tijd bezig met het zoeken naar code (in wat voor programmeertaal dan ook) om een polyline te smoothen.
Ik heb wel al heel veel programma's gevonden die zeggen het te kunnen, maar ik wil het in mijn eigen programma gebruiken.
Ik heb ook al wat wiskundige algoritmen gevonden maar die gaan mij boven de pet 8)7 en kan ik niet omzetten naar code.
Heeft iemand van jullie een voorbeeld van het smoothen of weet je een site waar het in begrijpelijke taal wordt uitgelegd? _/-\o_

Groeten
Paul

Verwijderd

De meeste implementatie zullen in C++ zijn. Dit is namelijk de taal bij uitstek om dit soort zaken te doen. Ik denk ook dat je het een beetje in de game programming/Rendering hoek moet zoeken. Maar als C++ geen begrijpelijk taal voor je is :9 wordt het denk ik wel lastig. Maar misschien dat er wat Java of C# implementaties te vinden zijn. Neem Game programming/ Rendering op in je keyword bij het zoeken en zeker dat je wat gaat vinden :)

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-05 23:13

alienfruit

the alien you never expected

Misschien heb je wat aan deze pagina: http://64.233.183.104/cus...ine+smooth&hl=nl&ie=UTF-8

bevat ook Delphi code, dat is toch wel makkelijk om te zetten naar VB, alleen ik kan het niet voor je doen. Ik zou niet weten waar me VB3 kopie ligt :D

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:08:
Ik ben nu al geruime tijd bezig met het zoeken naar code (in wat voor programmeertaal dan ook) om een polyline te smoothen.
Ik heb ook al wat wiskundige algoritmen gevonden maar die gaan mij boven de pet 8)7 en kan ik niet omzetten naar code.
Sorry, maar dit klinkt me net teveel naar een scriptrequest, en die kunnen we hier in Programming & Webscripting niet gebruiken. Als je nu nog aan zou geven wat je precies gevonden hebt, en waarom je hier niets mee kan, dan had dit topic misschien nog wel een klein kansje gehad, maar hier kunnen we verder niets mee. Eenvoudiger dan de link die alienfruit geeft wordt het overigens toch niet, en niemand hier gaat deze code voor je schrijven; dat mag je zelf doen. Daarom doe ik dit topic dan ook op slot. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.