Toon posts:

[XP] 256 kleuren, brightness 200% in Windows media player?*

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een tijdje heb ik als ik een *.Avi, *.WMP en nog een paar andere Windows filmpjes afspeel een probleem, alle filmpjes lijken namelijk op 256 kleuren te draaien met de brightness op 200%.

Wie weet hoe ik dit weer in orde kan krijgen, ik heb WMP 10 al opnieuw geinstalleerd en ook al verschillende codexen geprobeerd.

Ook met andere afspeelprogramma's doet ie hetzelfde, Divx enzo doet het ook niet.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dat zit denk ik toch in je codecs, zou alle codecs eraf gooien en dan een goed codecpack er op zetten.

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:55
check je kleur en overlay instellingen in je display drivers, vooral bij ATI raken die soms in de war

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

HKP,

We hebben op GoT een aantal spelregels opgesteld waarvan we verwachten dat iedereen zich hier aan houd - deze spelregels hebben we vastgelegd in talloze policies en faq's e.d. - maar ik pak de belangrijkste regels er nog even uit:
  • Kies een goede topic titel die je probleem kort en bondig omschrijft. Let hierbij op dat je aan de lokale policy voldoet - in Windows Operating Systems eisen we bijvoorbeeld da je het OS in je topic titel zet. Vertel jij nog even welke Windows je gebruikt dan zet ik die in je topic titel :)
  • Probeer je probleem eerst zelf op te lossen. Zoek eens op GoT en kijk eens rond met Google - neem dan ook op in je topic start wat je zelf al geprobeerd hebt aan oplossingen en wat je zoal gevonden hebt. Wat lukte er niet? Vertel het altijd even in je topicstart :)
  • Geef helder en duidelijk aan wat je probleem is - dat doe je.
Vertel nog even je OS dan zet ik dat in je topic titel erbij - verder stel ik voor dat je bv. eventjes naar [rml][ XP] Flets beeld WMP na Nvidia Driver 77.72*[/rml] kijkt :)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik OS er niet bij gezet heb, als ik het wist had ik het wel gedaan. :)

Na aanleiding van dat topic doet iet het gelukkig weer.
Ik had nog een paar searches gedaan maar daar stond niks tussen wat op mijn probleem leek, maar dit heeft gewerkt in ieder geval, bedankt!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

En welk OS draai je nu dan?

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik gok xp ;)

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik zet nog even [XP] in de topictitel, aangezien dat naast Server 2003/Vista het enige OS is waar WMP10 op draait. en een server/betabak zal het wel niet zijn.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Twinkil
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-03 14:46

Twinkil

CTRL-A CTRL-Q

Ik heb precies hetzelfde probleem (gehad) afgelopen weekend met mijn 6800LE kaart (Aopen)@XPSP2. Ik had inderdaad ook alles geprobeerd. Nieuwe (Nvidia (niet beta)) drivers geinstalleerd. MP10 opnieuw geinstalleerd maar hielp niks. Wat de oplossing uiteindelijk bij mij was -> oudere drivers. De nieuwste drivers (v77.73) werken niet en ook de v80.x werken niet. De drivers die meegeleverd worden op de DVD van BF2 doen het wel (V77.3 uit mijn hoofd).
Suc6 ;)
Pagina: 1