Mijn pc crashed ongeveer om de 5 minuten
specs staan in sig, ik krijg een blauw scherm van bla bla bla als dit vaker zich voordoet moet u formatteren, zit er echt niets anders op ? zou bijv defragmenteren helpen ?
I.p.v. blablabla op te schrijven, zou je er wellicht verstandiger aan doen de daadwerkelijke melding eens op te schrijven, en in de BSOD guide hier te kijken wat die foutmelding inhoudt.
Je krijgt die melding niet voor niets. Windows probeert je op die manier te vertellen waarom de boel foutloopt. Kom je er zelf niet uit, schrijf dan de melding hier even in dit topic op, misschien dat een van de users hier weet wat je kan/zou moeten doen.
Je krijgt die melding niet voor niets. Windows probeert je op die manier te vertellen waarom de boel foutloopt. Kom je er zelf niet uit, schrijf dan de melding hier even in dit topic op, misschien dat een van de users hier weet wat je kan/zou moeten doen.
Ik kan de melding niet goed lezen, ik zie hem 1 seconde en dan reboot de pc dus lezen is een beetje onmogelijk
Ik zie ook niet erg veel zin in een topic op deze manier. Je geeft niet aan wat er gebeurt en wat je zelf al hebt gedaan.
Verder hoort een topic met problemen over je Operating Systeem in Windows Operating Systems; ik stel voor dat je een topic opent volgens de aldaar geldende regels 
En dat je PC reboot; al had je even gezocht had je deze gevonden; Windows XP en 2000 BSOD guide
En dat je PC reboot; al had je even gezocht had je deze gevonden; Windows XP en 2000 BSOD guide
[ Voor 15% gewijzigd door Spider.007 op 01-08-2005 11:21 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()