Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 13:28

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Topicstarter
Ik heb een probleem......en daar wordt ik niet blij van.

Onlangs voor mijn nokia 6630 route 66 symbian aangeschaft, hierbij een Bluetooth GPS Apparaat (Adapt ontvanger, via PDAShop.nl). Route 66 met versie 1.01 trouwens, updates nog niet uitgevoerd ivm het gebrek aan een cardreader.

Hierbij uiteraard de maps van de Benelux en van Frankrijk er meteen bij genomen.

Nu wil het zo zijn dat de verbinding netjes gevonden wordt via Bluetooth, alleen op het moment dat ik Route 66 opstart geeft deze na enkele seconden aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden met het GPS apparaat. Ik heb de Adapt gewoon gepaired met de telefoon, zoals het hoort, deze zien elkaar ook netjes (blauwe ledje van GPS apparaat knippert eens in de seconde wat de verbinding aangeeft en de telefoon ziet het apparaat ook gewoon). Maar wat ik ook doe, Route 66 blijft aangeven dat er geen satellieten gevonden kunnen worden. Ik heb dit buiten getest, binnen getest, op het dak van mijn kantoor zelfs getest, maar nergens is er verbinding.

Wie weet hoe dit komt? Heeft dit puur en alleen te maken met de update die nog uitgevoerd moet worden (versie 1.04 van Route66) of heeft het totaal met iets anders te maken?

Wabbawabbawabbawabba

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 13:28

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Topicstarter
heeft helemaal niemand hier een oplossing voor?

Wabbawabbawabbawabba

Verwijderd

hi

ik heb precies het zelfde probleem.
heb het net een dag en het heeft maar 2 keer gewerkt..

weet ook niet wat ik ermee moet doen..ik zorg ervoor dat het accu volledig leeg gaat, laad het dan helemaal vol en probeer opnieuw.

zodra ik wat heb kunnen vinden, schrijf ik wel wat.

Verwijderd

hej

ik heb een oplossing gevonden en het werkt dan perfect en in 1 keer.
wel irri maar het moet maar..

je doet het volgende:

stap 1 als je BT GPS bij gekoppelde apparaten hebt staan verwijder het
stap 2 gps uitzetten en nokia 6630 opnieuw opstarten
stap 3 BT GPS aanzetten en koppelen bij gekoppelde apparaten onder bluetooth menu..wachtwoord is 0000

als dit is voltooid en het is gepaard metelkaar dan start je route 66 op de rest gaat vanzelf.

als je je BT GPS uitzet dan moet je boven staande stappen opnieuw doen. dit is het nadeel