Toon posts:

hangen van de pc

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het een en ander uitgeprobeerd met mijn pc, maar zelf heb ik het probleem niet op kunnen lossen, waardoor ik genoodzaakt ben om gebruik te maken van jullie kennis op dit forum.

ik heb het volgende probleem:
Mijn pc loopt heel grillig vast, terwijl mijn cpu en geheugen niet druk bezig zijn.
Met vastlopen bedoel ik: dat het beeld vast blijft staan en er is niets meer met de pc te doen. Alleen een handmatige herstart is dan nog mogelijk.

Ik heb het geheugen vervangen, ik heb een viachipset van het motherboard gedownload en geinstalleerd en ik heb een andere videokaart geprobeerd. Helaas mocht dit alles niet baten.

Ik weet niet waar ik verder moet zoeken om het probleem op te lossen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

BVD,

Sjaak

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Neem deze is door.
Begin eerst eens met het vermelden van je volledige specs.
Verder raad ik je aan dit nog eens te lezen

[ Voor 64% gewijzigd door Herby op 01-08-2005 09:01 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is helaas niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten. Neem de startpost van het PMG Beleid door voor een checklist hoe je dat wél behoort te doen. Hier op GoT wordt van je verwacht dat je gebruik kan maken van de subforum-FAQ's en het subforum-Beleid doorneemt, voordat je een topic start. In dit geval kunnen we niet uit je topicstart afleiden wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met behulp van bijvoorbeeld de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter dat je via zowel de FAQ als het Beleid van dit subforum had kunnen vinden.

Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog aandachtig te doornemen. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Dit topic is gesloten.