Toon posts:

Hoe automatisch processen in Windows XP afhandelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
misschien dat iemand hier iets van weet.

Ik zoek een programma die automatisch een opeenvolging van de processen afhandeld in windows(xp).

Het probleem is dat als je meerdere taken door windows tegelijkertijd laat afhandelen dan word deze heel veel trager. :z

bijv. branden, unraren, par reparaties enz.

Iemand? _/-\o_

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

cmd file? De meeste programma's hebben opties of alternatieven welke via de commandline aangeroepen kunnen worden.

Anders zijn er nog programma's zoals script-it waarmee je toetsaanslagen kan programmeren, maar dan moet van te voren bekend zijn wanneer welk scherm naar voren komt, en dat is dus veel minder flexibel.

[ Voor 49% gewijzigd door Gé Brander op 01-08-2005 08:39 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Er is een task scheduler aanwezig in Windows ;) Wat heb je zelf allemaal al kunnen vinden? Een script is ook een goede oplossing. Het is hier op GoT de bedoeling dat je zelf uitgebreid de opties onderzoekt voor je uiteindelijk duidelijk beargumenteerd je vraag hier stelt.

Ik mis momenteel de programma's en features die je zelf hebt gevonden en geprobeerd. Wat lukte er precies niet aan? Welke programma's voldeden niet aan je eisen, en waarom?

Lees ook Software Algemeen - Beleid even door :) We houden van discussiëren op GoT, en in jouw topicstart mis ik een beetje de stof tot discussie...

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters