Ik ben deel van het beheer van de site [mbr][norml]www.url-is-irrelevant.com[/][/] en de eigenaar van de site wordt langzamerhand gek van PHP coders. We hebben er nu tientallen gehad en allemaal zijn ze 'm ineens gepeerd. Veel zijn ook van de aardbodem verdwenen nadat ze een 1e betaling hadden ontvangen. Ook coders die een goed portfolio hebben en goed werk leveren hebben we geen geluk mee. Aangezien mijn-site.com non-profit is en de eigenaar het uit eigen zak financieerd is dit een groot probleem aan het worden want al die coders hebben een boel geld gekost en ondertussen komen we geen stap verder.
Mijn site bied honderden video-lessen gratis dus er wordt maandelijks terabytes gedownload. Wat vooral nodig is is een goed download / queue systeem en een site redesign met een betere content management voor community dingen als een gallery, nieuws en competities.
Als iemand hier tips heeft waar je betrouwbare en degelijke coders kan vinden die niet al te duur zijn en die met een deadline kunnen werken dan hoor ik het graag
Mijn site bied honderden video-lessen gratis dus er wordt maandelijks terabytes gedownload. Wat vooral nodig is is een goed download / queue systeem en een site redesign met een betere content management voor community dingen als een gallery, nieuws en competities.
Als iemand hier tips heeft waar je betrouwbare en degelijke coders kan vinden die niet al te duur zijn en die met een deadline kunnen werken dan hoor ik het graag
[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 01-08-2005 17:17 ]