MSI K7T Pro 2-a

Pagina: 1
Acties:

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Topicstarter
Iemand al ervaring met dit bord, zo ja is ie makkelijk in het oc'en? :)

Alvast bedankt voor jullie hulp ;)

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Tik dat mobo voor de grap eens in bij de search...

Verwijderd

Heb het gehad was een total desaster, dus heb nu een anders :)

Verwijderd

Mijn broer heeft het , is wel een vrij goed bord voor z'n prijs . Ik daarentegen ben eerder een voorstander van de Abit of de Asus

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 21:39

WarPuppy

Electronic Technology

Zoek ff op GoT, en zoek ff op de frontpage van T.net naar een revieuw. :P

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 17:30

Jabba

Firkan

Ik heb er al aardig wat dood zien gaan! heel raar ene moment lopen ze prima en dan ineens alle 4 de D leds rood en afgelopen! |:(

Verwijderd

Jabba schreef het volgende:
Ik heb er al aardig wat dood zien gaan! heel raar ene moment lopen ze prima en dan ineens alle 4 de D leds rood en afgelopen! |:(
Hoeft niet aan het mobo te liggen, verkeerd je koeler plaatsen of verkeerd overklokken kan ook wonderen doen.

Verwijderd

je moet een goede hebben. tis een beetje en bord met een fijne gebruiksaanwijzing. ga je er goed mee om dan is het een toppybord voor de prijs. ben je niet bereid om er wat tijd in te steken dan niet doen. tik trouwens ook maar eens KT7 in die heeft ook aardig wat probs gehad, maar de Asus ook. tis nou een maal zo wat veel verkocht wordt gaat ook veel stuk.

Verwijderd

Zeer stabiel (volgens sommigen stabieler dan Abit) en zeer goedkoop en goed OC-baar. Prijs/kwalitiet absoluut de beste:),maar Abit en Asus zijn nog steeds iets beter.
Pagina: 1