Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Maar nu alleen nog een kast, stil, koel, degelijk!

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008

• Rob_Kstr
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-04 12:00
A8N-SLI
Asus 7800 GTX
AMD Athlon64 3500+ S939 Venice BOX
Enermax 535W voeding
5 Harde schijven

Maar nu alleen nog een kast, stil, koel, degelijk en maximaal 115euro.
Qua uiterlijk mag het gewoon een vrij gewone kast zijn. Welke kast is voor mij een aanrader?

The orange or the black pill..

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Misschien een idee om zelf eerst te zoeken ipv je vraag hier neer te gooien en ons te laten zoeken?

Verder is een Coolermaster stacker zeker een aanrader. Iets boven je budget alleen.

• Rob_Kstr
  • Laatst online: 25-04 12:00
Metal schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:53:
Misschien een idee om zelf eerst te zoeken ipv je vraag hier neer te gooien en ons te laten zoeken?

Verder is een Coolermaster stacker zeker een aanrader. Iets boven je budget alleen.
Vraag ik je om te zoeken, gaat me om ervaringen.., ik heb gezocht, maar niets gevonden.

The orange or the black pill..

• martijnve
  • Laatst online: 19:37
Metal schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:53:

idd. Ik heb mn stacker nu sinds een week.
De stacker is vrij stil en heefd veel koel mogelijkheden...
en degelijk?!?: dit een tank :P

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
antec sonata wordt hier vaak mee gesmeten
coolermaster stacker vliegt ook vaak over de toonbank
zelf ben ik erg tevreden over de chieftec Chieftec BX-03B-B-B
daarin is plek voor 8hdd's en zijn 6hdd plaatsen te koelen door 2 fan's

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Lian-Li PC61 Miditower Zwart Aluminium
€ 109,95 (inc. BTW)
Lian li, die schijnen erg goed te zijn, dus mischien moet je daar maar ff op letten.

[milieu leefbaar houdend modus]
Rob_Kstr schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:57:
[...]

Vraag ik je om te zoeken, gaat me om ervaringen.., ik heb gezocht, maar niets gevonden.
Vind je het normaal om zo tegen iemand te praten die je nog helpt ook??
[/milieu leefbaar houdend modus]

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-11 23:52
Ik zou gaan voor de Antec 3000B. Geen fratsen, erg degelijk. Met het geld dat je overhoudt kun je eventueel nog dempende matten kopen, omdat dat eigenlijk de enige middelen zijn om een kast die al uit dik metaal bestaat stiller te maken. Een set matten om de kast flink te dempen kost zo'n € 35 bij ikbenstil.nl.

^ Wat hij zegt.

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Ik heb de PC60.. dat is de 61 in het alu.. ziet er erg strak uit, geen randjes, scherpe dingen of wat dan ook... let alleen wel op dat er geen voeding in zit, maar die had je al uitgekozen... Verder wil je eigenlijk wel een bijpassend CDrom frontje, floppy frontje liefst ook van Lian-Li... is wel weer duurder...
Ohja, als je 5 schijven hebt, is het leuk een Lian Li 5.25"HD rack te kopen, klik, klik2 dan zitten je schijven goed gekoeld en heb je wat ruimte om er tussen vrij te laten, betere airflow.... Maar de kast heeft voorin onderaan ook al ruimte voor 5 schijven, dus het is niet persee nodig

[ Voor 3% gewijzigd door Luxx op 01-08-2005 00:22 ]

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• 123pakkie321
  • Laatst online: 16-08 08:00

123pakkie321

^^~~^^

Rob_Kstr schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:57:
[...]

Als ik mod was, zou dit nu dicht zijn... Een minimum aan beleefdheid kan nooit geen kwaad :(

Intel 2.4GHz /AsusP4S533-E/Log diNovo med desktop/1.25GB DDR pc2100/2x120 GB IDE HD/Lacie extHD 500 GB/Log Z-680/Audigy 2 ZS Pla Pro/Xaser III VM3000A Screwl mid Tow Skull/Enermax EG465AX/21inch CRT Samsung

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Een behuizing is een erg persoonsgebonden object. De één vindt dit mooi, een ander weer dat.
Wij kunnen natuurlijk onmogelijk weten wat jij mooi of praktisch vindt.

Bovendien is enig zoekwerk van jouw kant ook niet overbodig.
Dingen als "ik heb gezocht, maar niets gevonden" zijn in mijn ogen niet voldoende.
Je zou er bijvoorbeeld bij kunnen zetten wáár je gezocht hebt, welke kasten je daar tegenkwam en waarom je die niets vond.

Verder zou je eens wat sites van shops langs kunnen gaan, op 'Behuizingen' klikken en gewoon eens rondkijken. Kost niets, helpt veel.
Stel een lijst met eisen op waaraan volgens jou een kast moet voldoen.
Door middel van elimineren kom je dan al een heel eind.

Tot slot zou je natuurlijk ook wat meer respect kunnen tonen richting je mede-tweakers.
Deze zijn hier om je te helpen, zolang maar blijkt dat je geholpen wílt worden ;)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-11 15:06
voor mooie kasten zijn er een aantal websites..

http://www.aopen.nl/products/housing/
http://www.casejunkies.com} (reviews)
http://www.sunbeamtech.com} (voor de extremere cases)
http://www.thermaltake.com
www.antec-inc.com

de Aopen H600B staat achter me om in elkaar te zetten voor een klant. ziet er strak uit, redelijk stilish, en er zit een 120 mm cooler in. erg lekker voor de stilte. het enige nadeel, is dat je geen fan achter je HDD kan plaatsen, wat de levensduur van je HDD dus niet verlengt...

[ Voor 7% gewijzigd door BootVluchteling op 01-08-2005 06:30 ]

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 15:54

AcouSE

Swedish Chef

r00n schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 06:16:
Een behuizing is een erg persoonsgebonden object. De één vindt dit mooi, een ander weer dat.
Wij kunnen natuurlijk onmogelijk weten wat jij mooi of praktisch vindt.

Bovendien is enig zoekwerk van jouw kant ook niet overbodig.
Dingen als "ik heb gezocht, maar niets gevonden" zijn in mijn ogen niet voldoende.
Je zou er bijvoorbeeld bij kunnen zetten wáár je gezocht hebt, welke kasten je daar tegenkwam en waarom je die niets vond.

Verder zou je eens wat sites van shops langs kunnen gaan, op 'Behuizingen' klikken en gewoon eens rondkijken. Kost niets, helpt veel.
Stel een lijst met eisen op waaraan volgens jou een kast moet voldoen.
Door middel van elimineren kom je dan al een heel eind.

Tot slot zou je natuurlijk ook wat meer respect kunnen tonen richting je mede-tweakers.
Deze zijn hier om je te helpen, zolang maar blijkt dat je geholpen wílt worden ;)
Amen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.