Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
Het gebeurt ook (soms) als ik op de bijbehorende productsurvey links van een product klik.
Heb je voorbeelden van pagina's waar dit misgaat? Precieze URL's graag, dan controleer ik hoe het bij mij gaat.
Geen React bug; dus ik verplaats je topic even
React Bugs en Featurerequests is bedoelt voor bugs in de forumsoftware; iets waar jouw probleem niet onder valt zo te zien 
BUG > FA
BUG > FA
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Excuse me, had de Pricewatch en forum even over een kam gestreken.
Ik heb geen voorbeelden, maar de eerstvolgende keer dat het gebeurt zal ik het hier posten. Ik kan het echter nooit reproduceren. Meestal ga ik terug (Back) en als ik de link dan aanklik dan gaat het wel goed. Ik zal voordat ik Pricewatch links aanklik eerst even kijken in de statusbalk of ik daar rare dingen zie gebeuren als ik mijn cursor over een link beweeg.
Ik heb geen voorbeelden, maar de eerstvolgende keer dat het gebeurt zal ik het hier posten. Ik kan het echter nooit reproduceren. Meestal ga ik terug (Back) en als ik de link dan aanklik dan gaat het wel goed. Ik zal voordat ik Pricewatch links aanklik eerst even kijken in de statusbalk of ik daar rare dingen zie gebeuren als ik mijn cursor over een link beweeg.