Een beetje verlies heb je altijd...
Misschien dat je compatibiliteit modus aan moet zetten? (dus eigenschappen van de exe en dan ff veranderen naar win98 ofzo)
heb ik al geprobeert, zowel op win 95/98 als 2000 krijg ik de melding.
Wat je evt ook kunt doen is die autoexec.nt terugzetten vanaf je windows CD. Dit omdat als je met SP2 werkt deze files overschreven worden en dan werken niet alle progs meer.
Op men 2e pc (ook met WinXP PRO SP1) werkt de installer dan wel weer.PeGys schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:49:
Na vele jaren toch nog eens besloten Carmageddon 2 te gaan spelen aangezien SCI vroeger een XP patch heeft gereleased.
Nu kamp ik echter met hetvolgende probleem bij de installatie:
[afbeelding]
Iemand die hier een oplossing voor heeft ?
Ik draai Windows XP PRO SP1
Maar 't is op deze pc dat ik het moet hebben.
[rml][ winXp]Carmageddon tijd loopt te snel[/rml] en carmageddon2 winxp al doorgenomen?
Onder windows XP zit een map: repair.
In die map staat het bestandje autoexec.nt.
Kopieer dat bestandje naar je system32 map en het werkt weer
yup, zelfs NT copatible forum, enige wat je der terug vindt zijn de patches om het te laten werken.
Nu heeft SCI wel degelijk een officiele patch maarjah, als je em niet kan installeren kom je ook niet ver.
Ik weet dat ik win 98 moet emuleren maar hoe...
Kan dit problemen veroorzaken voor andere progs ? Indien niet is't nogal dom dat ze dat bestand appart zetten ipv het te laten staan.
edit: werkt perfect, tnx.
Nu heeft SCI wel degelijk een officiele patch maarjah, als je em niet kan installeren kom je ook niet ver.
Ik weet dat ik win 98 moet emuleren maar hoe...
Meteen ff proberen.Elroy schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:09:
Onder windows XP zit een map: repair.
Kan dit problemen veroorzaken voor andere progs ? Indien niet is't nogal dom dat ze dat bestand appart zetten ipv het te laten staan.
edit: werkt perfect, tnx.
[ Voor 51% gewijzigd door PeGys op 31-07-2005 23:42 ]
Pagina: 1