Toon posts:

PC start alleen ventilator

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De pc die ik morgen zal proberen te reparen start bij het aanzetten alleen nog maar de ventilator. Je hoort verder geen piepjes van de Bios of wat dan ook maar. Hij had eerst ook al wat problemen. Zo nu en dan deed hij dit eerst al en dan deed hij het weer een paar keer goed. Ik vroeg mij af waar dit aan kan liggen. Kan dit aan de bios liggen? En zo ja, wat is hier nog aan te doen? Zijn er verder ook nog dingen waar het aan zou kunnen liggen en hoe is dit dan uit te testen / te repareren?

Het gaat al om een wat oudere PC, maar het zou nog wel mooi zijn dat hij er weer boven op komt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en alvast hardstikke bedankt!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter neem deze eens door en kijk waar het stuk loopt.
Mocht je er dan niet uitkomen post dan hier ten minste de specs van die bak.
Een wat oudere pc zegt totaal niets over de hardware :P

• the_RJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

the_RJ

Banana Hammock!

Dit klinkt vrij bekend, ik had werkelijk exact hetzelfde vorige week. Ik kon er eerst niets uit maken, tot een huisgenoot van me zei dat het weleens brak geheugen kon zijn. Heb toen de oudere (niet echt bekend merk: Viking) geheugen bank eruit gehaald en hem laten opstarten op 1 reepje geheugen ipv twee. Starte hij wel goed op.

Bleek dus mijn geheugen te zijn (dacht ik) echter om echt te testen of het dit was had ik nog even het geheugen weer teruggezeten (zat wat stof op, had hem even afgeblazen) en toen startte hij ook goed op :? en geen problemen sindsdien. Dus waar het precies aan lag weet ik nu ook niet en misschien treed het bij mij binnenkort weer wel op en heb ik gewoon mazzel gehad en is dat geheugenreepje wel brak, maar misschien moet je daar even naar kijken.

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

- verder kunnen we je niet helpen omdat je werkelijk geen enkele info post over de specs van je PC. Neem dus de troubleshooter door (ALLE stappen volgen ;) ) en je komt vanzelf bij het antwoord...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.