[XP] Wizard bestanden en instellingen overzetten*

Pagina: 1
Acties:
  • 531 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Ik heb mn nieuwe schijf geinstalleerd (voor de 3de keer nadat ik de eerste keer binnen 10min al een virus had zonder ook maar iets te hebben gedownload en een foutieve installatie). Nu heb ik op mn oude systeem de instellingen laten opslaan, maar deze worden niet geaccepteerd. Ik krijg de foutmelding dat de map leeg zou zijn, terwijl een test op het oude besturingssysteem gewoon zn werk deed.

Nu denk ik zelf dat het te maken kan hebben vanwege het feit dat het 2 verschillende talen zijn (eerst was het engels, nu is het nederlands), maar kan nix relevants terug vinden op de site van ms. Is er hier iemand die me in de goede richting kan wijzen?

telefoontoestel

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
[Kick]
Is er echt niemand die dit weet? Ik kan niet alles normaal terughalen op dit moment, dus het zal wel veel werk schelen.

telefoontoestel

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
Ok. De bestanden heb ik hiermee idd kunnen overzetten. Nu moet ik dus alleen nog een zoot instellingen doen. Beetje jammer, maar helaas dan maar.
Thnx voor de hulp.

telefoontoestel

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je je ntuser.dat kon recoveren zou je ook - als je daar interesse in hebt - kunnen proberen om die in te laden als extra hive ([search=load hive]) en daar dan de settings van te exporteren en terug importeren...

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
Dat is interessant om te weten. Ik zal er vanavond naar kijken als ik weer thuis ben. Thnx voor de tip!

telefoontoestel

Verwijderd

FF voor de duidelijkheid, als je xp opnieuw installeert, kan je bij de configuratie aan het einde keizen of je internet wil instellen, klik op nee. Op het moment dat je ingelogd bent (ja meteen natuurlijk), ga je via configuratie scherm--> netwerk- en internetverbindingen -->netwerkverbindingen naar je ethernet kaart, klikt op rechtermuisknop en schakelt als de donder je kaart uit.

Dan installeer je je Anti-virus en firewall.

Ja na installeren staat je windows firewall aan, maar die is klote, heb je dus niks aan.

Op de opmerking; ik had toen nog niks gedownload, jammer voor je, dat doet windows wel voor je, en als je geen firewall geinstalleerd hebt wordt je aangevallen vanaf het internet door allemaal bots die spyware en virussen op je pc zetten.

Suc6

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:16:

Ja na installeren staat je windows firewall aan, maar die is klote, heb je dus niks aan.
tssk tssk, die is prima. dat jij er niet mee om kan gaan is iets anders.

zorg dat je sp2 bij de hand hebt (of slipstreamed xp cd gebruiken).

- installeer xp zonder je netwerkkabeltje
- installeer sp2
- steek je netwerkkabel erin en doe je updates...
Pagina: 1