Ik heb bij een kennis van mij 2 maanden geleden de Wanadoo livebox geinstalleerd. Dit leek allemaal goed te werken. Helaas verloor de livebox toch zijn signaal, en moest de livebox zelfs gereset worden en opnieuw de inloggegevens ingevuld worden.
Dit lijkt nu verholpen (uitval was waarshijnlijk door het adsl-netwerk).
Nu wil ik bij een andere kennis dit ook aan gaan installeren, maar nu heb ik een specifieke vraag, ik hoop dat iemand hier toevallig ervaring mee heeft.
Ik wil het alsvolgt aanleggen:
Tellijn---Alarm---Livebox---pc en telefoons.
Elke nacht moet het alarm informatie zenden naar de centrale. Daardoor zal het adsl signaal (en dus ook het VOIP signaal) wegvallen. Hoe reageert de livebox hierop.
Ik heb namelijk niet zo'n zin, dat de livebox iedere week (of dag) opnieuw ingesteld moet worden.
Een normale modem zou gewooon opnieuw inloggen. Maar aangezien de Livebox bij de andere kennissen dit niet lekker deed, ben ik benieuwd of iemand dit gewoon goed werkend heeft.
Dit is dus een vraag voor iemand die hier echt ervaring mee heeft.
Dit lijkt nu verholpen (uitval was waarshijnlijk door het adsl-netwerk).
Nu wil ik bij een andere kennis dit ook aan gaan installeren, maar nu heb ik een specifieke vraag, ik hoop dat iemand hier toevallig ervaring mee heeft.
Ik wil het alsvolgt aanleggen:
Tellijn---Alarm---Livebox---pc en telefoons.
Elke nacht moet het alarm informatie zenden naar de centrale. Daardoor zal het adsl signaal (en dus ook het VOIP signaal) wegvallen. Hoe reageert de livebox hierop.
Ik heb namelijk niet zo'n zin, dat de livebox iedere week (of dag) opnieuw ingesteld moet worden.
Een normale modem zou gewooon opnieuw inloggen. Maar aangezien de Livebox bij de andere kennissen dit niet lekker deed, ben ik benieuwd of iemand dit gewoon goed werkend heeft.
Dit is dus een vraag voor iemand die hier echt ervaring mee heeft.