Op het moment dat er problemen kwamen had ik 2 schijven in mijn pc hangen een DiamondMax Plus 9 120 GB HD(ATA) en een DiamondMax 10 250 GB HD(ATA). Op de 120 GB staat Windows XP Prof geinstalleerd. Deze 120 GB schijf crashte 2 dagen geleden en heb nog geen data terug kunnen halen. De 250 GB schijf waar alleen data op stond (apps/films/muziek/docs, op 800 MB na vol) had ik er ff uitgehaald en vervolgens een 80 GB schijf die ik nog had liggen geformatteerd en xp prof op gezet. Dit werkte goed en ik dacht laat ik maar eens die 250 GB schijf er weer aan hangen dan heb ik iig weer een gedeelte van mijn stuff tot mijn beschikking. Echter toen ik de schijf checkte in Windows bleek dat er nog maar iets van 50 GB op stond en de rest zag ik niet meer. Maar Windows en andere tools geven wel aan dat er maar 800 MB vrij is, ik vraag me dus af waar de rest is.
Heb zelf al eea op internet gezocht en diverse tools gecheckt maar het schiet tot nu toe niet echt op. Wie weet meer.
Heb zelf al eea op internet gezocht en diverse tools gecheckt maar het schiet tot nu toe niet echt op. Wie weet meer.