Toon posts:

Refresh Rate Fix niet werkend te krijgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als eerste wil ik even zeggen dat ik wel de search heb gebruikt alleen kan ik het probleem niet vinden.

Sinds ik mijn ati x800 heb omgeruild voor een nvidia 6800GT heb ik ook een Hz probleem. Iedereen kent natuurlijk de refresh rate bug, normaal gesproken fixte ik die met RefreshForce zonder problemen. Ik gebruik nu Forceware 77.72, deze heeft een ingebouwde refresh rate fix maar die werkt natuurlijk ook voor geen meter. Hij wilt die 100hz maar niet pakken, hoewel me monitor het makkelijk aankan. Ik heb tevens ook Refreshlock, Nvidia Refresh Rate Fix, Nvidia Refresh Rate Fix MK2, Powerstrip en NvTweak geprobeerd. Met deze programmatjes kregen het wel voor elkaar om 100hz in windows weer te geven(fv: 108,0kHz fv:99,6 kHz - klopt dit?) maar zodra ik een game opstart schiet hij terug weer naar 60. Heeft iemand misschien een oplossing voor dit merkwaardige probleem?

Verwijderd

Ik gebruik zelf ook 77.72, i.c.m. RefreshLock v2.02. Deze werkt bij mij prima. Ben je niet vergeten "Refresh Overriding" op "on" te zetten?