Toon posts:

PC loopt vast

Pagina: 1
Acties:
  • 278 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Laatste tijd heb ik nogal problemen met de pc die vastloopt tijdens een game.
meestal wanneer ik muziek beluister en op football manager 2005 bezig zit (dus niet bepaald een zwaar spel), de muziek bljft haperen dus ze valt niet uit en de muis zit gewoon vast, ctrl alt del werkt niet ofzo moet hem volledig uitschakelen, dan als ie opstart, nog voor xp aan het laden is, komt er : Schrijfleesfout, duw ctrl alt del om te herstarten, wanneer ik dat doe komt er juist hetzelfde weer op en xp wilt niet meer laden, heb dan de stekker eruit getrokken voor half uurtje ofzo en toen starte ie weer op, gescand op virussen niets gevonden.

logboek -> probleem 1 , probleem 2
was rond 18.00 toen ie crashte en om 18.38 weer aangezet
Specs : de laatste nieuwe aldi pc dus nog niet bepaald oud ofzo, met winxp home enz alles zo gelaten

Wat kan dit probleem veroorzaken ?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Specs : de laatste nieuwe aldi pc
Misschien handig om die specs te posten, want ik zou echt niet weten wat Medion tegenwoordig in hun pctjes vrot.

Wat ik wel weet is dat die dingen warm kunnen worden, dus check de temps eens van je systeem.
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter deze kan ook wel van pas komen :)

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

ik denk dat je een slot krijgt.
lees de policy hier eens, en vertel wa tje hebt aan hardware/
wat heb je gedaan om het op te lossen
hoe zit het met je driver versies?

Verwijderd

Topicstarter
sry maar wou het rap gepost hebben

p4 3.2 ghz
ati radeon x740xl (laatste nieuwe drivers)
xear 3d eax 2.0 a3d 1.0
directx 9.0c
win xp home, met alle updates installed

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als jij een Disk Error ziet in je eventlog, wat lijkt jouzelf dan de meest logische aanpak?

Hmm?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Als ik zoiets zie is het eerste waar ik aan denk de Harde schijf of de IDE controller.. Dus 1 van beide is niet goed..

Het zou eventueel ook nog de voeding kunnen zijn die niet genoeg power op de 12V lijnen geeft.. (Was bij mijn zus het geval)

Suc6! :) Of breng ehm terug naar de Aldi! :+

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 18:26
Garantie claimen bij Medion, die komen je HD gewoon vervangen denk ik
Pagina: 1