Ik heb al een jaar een Winamp 5 lite geïnstalleerd op mijn pc. Dagelijks gebruik ik de functie om een queue lijst te maken, door bij het geselecteerde liedje op "Q" te drukken. Drukte ik dan op "J", kreeg ik de liedjes ofwel in Playlist-mode, ofwel in Queue-mode te zien.
Winamp draait hier zonder speciale plugins of skins.
Sinds vandaag echter werkt heel het enqueuen niet meer (let op : Wel liedjes aan de playlist toevoegen dmv explorer enzo). Mijn Playlist-venster ziet er nu heel simpel uit :

^^ Normaal had ik hier veel opties, waaronder Queue-mode
Ik kan me herinneren dat ik gisteren 1 optie heb veranderd, maar toen zag het preferences menu er ook iets uitgebreider uit precies. Nu kan ik toch geen verdachte instellingen vinden.
Wat heb ik gedaan voordat het probleem opdook : Hoogstens 1 optie veranderd in Winamp (weet niet meer welke, leek me niet echt belangrijk iig). Heb gisteren ook beetje zitten prullen met windowblinds. Na het installeren van SP 1 voor Win2003 bleek dat niet meer helemaal te werken, dus heb ik windowblinds maar verwijderd.
Meer kan ik me niet herinneren.
Wat heb ik gedaan om het proberen op te lossen :
- Nieuwste Winamp 5 lite over mijn oude installatie gezet
- Configbestand verwijderd
- Nieuwste Winamp 5 full geinstalleerd
- Google
Allemaal zonder succes dus
Iemand een idee waar het wel aan zou kunnen liggen ?
Winamp draait hier zonder speciale plugins of skins.
Sinds vandaag echter werkt heel het enqueuen niet meer (let op : Wel liedjes aan de playlist toevoegen dmv explorer enzo). Mijn Playlist-venster ziet er nu heel simpel uit :

^^ Normaal had ik hier veel opties, waaronder Queue-mode
Ik kan me herinneren dat ik gisteren 1 optie heb veranderd, maar toen zag het preferences menu er ook iets uitgebreider uit precies. Nu kan ik toch geen verdachte instellingen vinden.
Wat heb ik gedaan voordat het probleem opdook : Hoogstens 1 optie veranderd in Winamp (weet niet meer welke, leek me niet echt belangrijk iig). Heb gisteren ook beetje zitten prullen met windowblinds. Na het installeren van SP 1 voor Win2003 bleek dat niet meer helemaal te werken, dus heb ik windowblinds maar verwijderd.
Meer kan ik me niet herinneren.
Wat heb ik gedaan om het proberen op te lossen :
- Nieuwste Winamp 5 lite over mijn oude installatie gezet
- Configbestand verwijderd
- Nieuwste Winamp 5 full geinstalleerd
Allemaal zonder succes dus