duss...
waarschijnlijk gewoon een brakke sensor, of een aansluiting op de sensorschip die niet gebruikt word en dus constant de maximumwaarde aangeeft
[ Voor 7% gewijzigd door McKaamos op 31-07-2005 19:55 ]
Niks om je zorgen over te maken.. Is gewoon een fout
Bij mij is de temparatuur ook wel eens ver onder het 0C geweest.. en k`heb gewoon Lucht koeling.. dus dat klopte ook niet helemaal
Bij mij is de temparatuur ook wel eens ver onder het 0C geweest.. en k`heb gewoon Lucht koeling.. dus dat klopte ook niet helemaal
Dat moet wel een leesfout zijn. Als iets 123C zou zijn zou je allicht een vreemde lucht ruiken. Mijn ervaring is dat niet alle mobos goede sensoren hebben.
wouw zo snel replies..
dacht al dat het wel goed zou zitten..
mijn dank
dacht al dat het wel goed zou zitten..
mijn dank
duss...
Misschien dat je met het "configure" knopje en wat spelen met de instellingen van de desbetreffende sensor wat natuur getrouwere resultaten tevoorschijn kunt toveren.
Powered By C8H10N4O2
Mijn broers Medion 8083 heeft hier ook last van. (128graden! ) De andere temps zijn wel gangbaar.
De pc werkt nog steeds.
De pc werkt nog steeds.
Verwijderd
Is gewoon bekend hoor, sensor die niet uitgelezen wordt. Zie je op alle asus mobos met speedfan, en sommige msi en ongetwijfeld meerderen.
Verwijderd
Mja ik heb ooit wel eens bij een laptop gezien dat hij 255 graden liep, zijn inderdaad gewoon brakke sensors.
ic, mijn a8nsli heeft het ook maar 2x 127 graden op temp 4 en 5..Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 20:05:
Is gewoon bekend hoor, sensor die niet uitgelezen wordt. Zie je op alle asus mobos met speedfan, en sommige msi en ongetwijfeld meerderen.
ok et zal wel bedankt alle voor de hulp..
duss...
Die kun je op de camping als bakplaat gebruikenVerwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 20:08:
Mja ik heb ooit wel eens bij een laptop gezien dat hij 255 graden liep, zijn inderdaad gewoon brakke sensors.
Mijn A8N heeft ook 2 loze metingen van 127c in speedfan
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Mijn a8n heeft er 2 van 123cKaMiKaZe schreef op zondag 31 juli 2005 @ 20:51:
[...]
Die kun je op de camping als bakplaat gebruiken
Mijn A8N heeft ook 2 loze metingen van 127c in speedfan
Nee, de sensors zijn niet brak, het programma is brak omdat in het BIOS de enige juiste temperatuur (bij benadering) wordt weergegeven.
Zie ook Speedfan geeft 127 graden weer bij LM75, hoe te controleren?, Is deze wamte wel goed ? en PMG FAQ
Zie ook Speedfan geeft 127 graden weer bij LM75, hoe te controleren?, Is deze wamte wel goed ? en PMG FAQ
ARME AOW’er
Verwijderd
het is gewoon zo dat de temperatuur niet goed kan afgelezen worden of dat er geen temperatuursensor aanwezig is.
Zoals Guardian Angel al aangeeft is dit vaak zat voorbijgekomen. Searchen op 'speedfan' geeft 1001 antwoorden. En dan nog, met gewoon gezond verstand kun je ook wel verzinnen dat 127C onmogelijk is op een werkende PC
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()