Sinds gisteren ben ik overstag gegaan, en heb een Ipod aangeschaft.
Het betreft hier een Ipod 20Gb met kleurenscherm.
Een leuk apparaatje, wat echter nog niet helemaal naar wens werkt.
Zo lukt het me vaak niet om tijdens 1 windows-sessie de Ipod los te koppelen en wederom ta laten herkennen door Itunes. Het enige wat dan ook helpt is het restarten van de PC.
Het is gelukt om muziek op het apparaat te zetten dus de USB-aansluiting is ok.
Daarnaast liep het clickwheel meerdere keren vast nadat ik bestanden had geupload.
Het aan- en uitzetten van de Ipod verhielp dit probleem.
Als laatste heb ik het volgende "probleem" wanneer ik de Ipod via Itunes heb verwijdert van mijn systeem, dan blijft deze actief onder "Hardware Veilig Verwijderen".
Wie herkent wat ik hierboven opsom? Wat zijn de eventuele oplossingen?
Ik hoor het graag van jullie, want naar wat ik heb begrepen is de 90-dagen garantie van Apple niet echt je van het!
Het betreft hier een Ipod 20Gb met kleurenscherm.
Een leuk apparaatje, wat echter nog niet helemaal naar wens werkt.
Zo lukt het me vaak niet om tijdens 1 windows-sessie de Ipod los te koppelen en wederom ta laten herkennen door Itunes. Het enige wat dan ook helpt is het restarten van de PC.
Het is gelukt om muziek op het apparaat te zetten dus de USB-aansluiting is ok.
Daarnaast liep het clickwheel meerdere keren vast nadat ik bestanden had geupload.
Het aan- en uitzetten van de Ipod verhielp dit probleem.
Als laatste heb ik het volgende "probleem" wanneer ik de Ipod via Itunes heb verwijdert van mijn systeem, dan blijft deze actief onder "Hardware Veilig Verwijderen".
Wie herkent wat ik hierboven opsom? Wat zijn de eventuele oplossingen?
Ik hoor het graag van jullie, want naar wat ik heb begrepen is de 90-dagen garantie van Apple niet echt je van het!