Een score van 3(Inzichtvol) voor het volgende bericht vindt ik toch ietsje te gortig.
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1362409
Ik vindt het een goedkope opmerking, die ik niet hoef te zien als ik de berichten van niveau 3 en hoger wil bekijken. Een score van 1(Grappig) zou beter passen denk ik, op z'n hoogst.
Ben benieuwd naar de hier opvolgende discussie... waarom verdient deze post wel/geen 3(inzichtvol)?
edit
Ik keek even in de faq, en dit is de beschrijving van een niveau 3 post:
+3: De hele behulpzame antwoorden op vragen of aanstippen van onduidelijkheden met bijbehorende uitleg. Mogelijke ongenoemde toepassingen of eigenaardigheden, hele interessante vragen die gesteld worden. Een aanvullende verzameling links of ontbrekende informatie zou op dit niveau thuis moeten horen. Een (beargumenteerd) betoogje over voor en tegen hoort ook op +3.
Het moge duidelijk zijn dat de bovengenoemde post hier niet aan voldoet.
Het bericht is nu 37 keer gemod, en staat nog steeds op niveau 3(inzichtvol)...
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1362409
Ik vindt het een goedkope opmerking, die ik niet hoef te zien als ik de berichten van niveau 3 en hoger wil bekijken. Een score van 1(Grappig) zou beter passen denk ik, op z'n hoogst.
Ben benieuwd naar de hier opvolgende discussie... waarom verdient deze post wel/geen 3(inzichtvol)?
edit
Ik keek even in de faq, en dit is de beschrijving van een niveau 3 post:
+3: De hele behulpzame antwoorden op vragen of aanstippen van onduidelijkheden met bijbehorende uitleg. Mogelijke ongenoemde toepassingen of eigenaardigheden, hele interessante vragen die gesteld worden. Een aanvullende verzameling links of ontbrekende informatie zou op dit niveau thuis moeten horen. Een (beargumenteerd) betoogje over voor en tegen hoort ook op +3.
Het moge duidelijk zijn dat de bovengenoemde post hier niet aan voldoet.
Het bericht is nu 37 keer gemod, en staat nog steeds op niveau 3(inzichtvol)...
[ Voor 42% gewijzigd door Artjuh op 31-07-2005 19:13 ]