Toon posts:

gebanned

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn ip is gebanned bij een gameserver.Ik kan er niet meer op komen ik heb een vaste ip.Kan ik misschien mijn ip veranderen? is er een proxy voor een game server?.Myn provider is wanadoo, eerst kon ik wel mijn ip vernaderen maar nu gaat het niet meer :( en oya google daar wordt ik ook niet echt wijzer van en een email sturen naar de admin heeft geen zin de komende 2 weken kan hij niet op de server komen, ik was namelijk 1 van de co admins een andere admin heeft me gebanned en nu wil ik die gast uit de server trappen hij verziekt die server namelijk dus sugesties?

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:56
Misschien handig om te weten welk spel?

http://axrotterdam.blogspot.nl

• cryhtorchild
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

cryhtorchild

TT page 888

Ander spelletje spelen / zelfde spelletje op andere server.

Om je ip te late veranderen om zoiets dat makkelijk opgelost kan worden, lijkt me een beetje onzinnig. Zoiets moet je toch gewoon onderling uit komen?

Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.

Verwijderd

Ik denk dat geen enkele Tweaker je bij wilt staan bij het beginnen van een ruzie, just for your information :{

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Als jij toch ook admin bent kan je toch wel remote jezelf unbannen? Je vermeldt er niet bij welk spel het om gaat, dus is het gissen.

Je kan anders even een (gratis) inbelaccountje ergens aanmaken en die gebruiken om even in de server te gaan en jezelf te unbannen.

Verder lijkt me dit toch echt een kwestie van uitpraten met de andere admin(s)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-04 13:59

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 17:44:
Mijn ip is gebanned bij een gameserver.Ik kan er niet meer op komen ik heb een vaste ip.Kan ik misschien mijn ip veranderen? is er een proxy voor een game server?.Myn provider is wanadoo, eerst kon ik wel mijn ip vernaderen maar nu gaat het niet meer :( en oya google daar wordt ik ook niet echt wijzer van en een email sturen naar de admin heeft geen zin de komende 2 weken kan hij niet op de server komen, ik was namelijk 1 van de co admins een andere admin heeft me gebanned en nu wil ik die gast uit de server trappen hij verziekt die server namelijk dus sugesties?
Ik hoop dat die email een stuk samenhangender is dan dit verhaal eigenlijk.

Gewoon de server met rust laten en een andere server pakken (denk niet dat om WoW gaat). En misschien volgende keer ook in het goede subforum?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om deze spel half life 2 ik kan mijn zelf niet unbannen ik kan niet in die server komen maar is het mogelijk om mijn ip te veranderen door middel van byv proxy?

Verwijderd

Ouderwets inbellen?

• cryhtorchild
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

cryhtorchild

TT page 888

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 17:54:
het gaat om deze spel half life 2 ik kan mijn zelf niet unbannen ik kan niet in die server komen maar is het mogelijk om mijn ip te veranderen door middel van byv proxy?
Aarsbuds0r schreef op zondag 31 juli 2005 @ 17:48:

Je kan anders even een (gratis) inbelaccountje ergens aanmaken en die gebruiken om even in de server te gaan en jezelf te unbannen.

Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Als je IP gebanned is zal daar vást een goede reden voor zijn. Waarom zoek je geen andere server?

🖥️ | 🚗

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:50
Dan moet je je niet laten bannen.

Je hebt nu dit IP 'onbruikbaar' gemaakt voor bepaalde dingen (in dit geval een game). Denk maar niet dat je ISP je dan een nieuw IP gaat geven. Jammer maar helaas. Volgende keer netjes de regels volgen :*
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.