Ik heb een probleem en ik weet niet hoe ik het kan oplossen. Ik heb al op php.net gekeken evenals gezocht op google maar daar heb ik geen antwoord kunnen vinden op me vraag.
Me probleem is dat ik gewoon geen waarde uit een lopende functie in een class kan halen.
Nu wil php $tmp op geen enkel mogelijke manier terug geven, als ik echo / print_r $tmp doe dan krijg ik wel gewoon de output midden op me scherm ge'echoed. Maar omdat ik het toch nodig heb in andere gedeeltes van me script moet ik de waarde zien de krijgen.
werkt ook niet
Heeft iemand een idee ?
Me probleem is dat ik gewoon geen waarde uit een lopende functie in een class kan halen.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| //index.php $FRAMEWORK_CLASS -> laad_module ('statistieken_module' , 'require_once', $DIR_MODULES, $DB_LINK_CLASS ); //framework.php public function laad_module ( $input, $methode, $DIR_MODULES, $DB_LINK_CLASS ) { //$DB_LINK_CLASS = $this -> db ; //require ('instellingen/conf.php'); require (''.$DIR_MODULES.'/modules.php') ; if ( $input == $modules[$input]['naam']) { if ($methode == 'require_once' ) { require_once ($modules[$input]['dir']) ; } } } //modules.php $modules['statistieken_module']['dir'] = ''.$DIR_MODULES.'/statistieken_module/mensen_online.php' ; $modules['statistieken_module']['naam'] = 'statistieken_module'; //statistiekenscript.php (stukje) alleen kijkent naar return $tmp = array () ; $sql2 = $DB_LINK_CLASS -> db_exec_query ("SELECT activity FROM statistieken_mensenonline WHERE UNIX_TIMESTAMP(activity) >= $limit_time GROUP BY ip_address"); $tmp['online_mensen'] = $online_mensen = $DB_LINK_CLASS -> db_num_rows($sql2); return $tmp ; |
Nu wil php $tmp op geen enkel mogelijke manier terug geven, als ik echo / print_r $tmp doe dan krijg ik wel gewoon de output midden op me scherm ge'echoed. Maar omdat ik het toch nodig heb in andere gedeeltes van me script moet ik de waarde zien de krijgen.
PHP:
1
| $STOPWAARDEHIER = $FRAMEWORK_CLASS -> laad_module ('statistieken_module' , 'require_once', $DIR_MODULES, $DB_LINK_CLASS ); |
werkt ook niet
Heeft iemand een idee ?
[ Voor 20% gewijzigd door aex351 op 31-07-2005 16:05 ]
< dit stukje webruimte is te huur >