Toon posts:

ADSL lijn vrijmaken

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu nog een Adsl-Wanadoo abbo,en die loopt tot eind augustus.
Ik neem na dit een Tis dsl abbo,via Tiscali netwerk.
Hoe lang duurt het ongeveer dat mijn lijn vrij is,voor mijn nieuwe adsl aanvraag? B)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Voor zover ik weet kun je je nieuwe abo gewoon aanvragen en in laten gaan zodra je oude is afgelopen.

Waar het om gaat is dat de lijn gereed gemaakt wordt voor ADSL. Maar is het bijvoorbeeld zo dat beide abos via KPN of beide via bbned lopen dan zal dat volgens mij geen problemen op hoeven te leveren.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Terw_Dan schreef op zondag 31 juli 2005 @ 16:05:
Voor zover ik weet kun je je nieuwe abo gewoon aanvragen en in laten gaan zodra je oude is afgelopen.

Waar het om gaat is dat de lijn gereed gemaakt wordt voor ADSL. Maar is het bijvoorbeeld zo dat beide abos via KPN of beide via bbned lopen dan zal dat volgens mij geen problemen op hoeven te leveren.
Dat wekt dus juist niet. Of alleen met een overstap (telco-telco migratie). Daar zijn wel wat spelregels waar je je aan moet houden.

Waarom zou je een lijn eerst vrij laten maken :?

Gewoon over laten zetten, ben je maar 15 minuten down. Noemen ze een telco-telco-migratie.

Let wel op dat je de lijn dan eerst moet laten bevestigen voor overname en dan pas kan je huidige ISP de lijn gaan opheffen. Een lijn die gepland staat voor ophef kan niet gemigreerd worden!

Wat een ontzettend slechte topic titel trouwens en een gewone helpdesk vraag. Dit soort informatie win je bij je nieuwe ISP in gewoon.

[ Voor 53% gewijzigd door bjck op 31-07-2005 16:07 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.