Toon posts:

[AWStats] Laatste dag van de maand minder bezoekers? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste wil ik even melden dat ik niet wist in welk forum dit probleem moest, toen ik de search gebruikte stonden hier de meeste Awstats topics dus zet ik hem hier neer.

Wat is er nu aan de hand, Awstats logged heel de maand goed mijn bezoekers, dan zit ik ook aan een gemiddelde van bijna 1300 unieke bezoekers per dag met mijn site, maar het gekke is de laatste 2 of 3 dagen van de maand stort het helemaal in (en dan doodleuk de eerste dag in de volgende maand doet het gewoon weer perfect)

Om het even te illustreren:

De maand Juni
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/julliemoeders/juni.jpg

De maand Juli
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/julliemoeders/juli.jpg

Oke in Juli is de laatste dag nog niet geteld maar het laat me alweer genoeg zien. Ligt dit echt aan het programma Awstats? Anders zet ik Webalizer wel weer aan want dit is echt frusterend.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 14:46 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Ik pas even je titel aan, Awstats probleem zegt niet veel over wat er nou aan de hand is. ;) Zou het overigens niet gewoon kunnen zijn dat je aan het einde van de maand gewoon minder bezoekers hebt? :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
pasta schreef op zondag 31 juli 2005 @ 14:50:
Ik pas even je titel aan, Awstats probleem zegt niet veel over wat er nou aan de hand is. ;) Zou het overigens niet gewoon kunnen zijn dat je aan het einde van de maand gewoon minder bezoekers hebt? :)
Dat lijkt me dus niet, want 30 Juni had ik dus weer bijna niets en 1 Juli weer 1500 of iets dergelijks. Het is al 3 à 4 maanden nu aan de hand.

En 48 bezoekers op een dag.. ik heb bijna meer crewleden :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 14:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bladiebla contact opgenomen met mijn host en die verteld mij dat het bij andere gebruikers ook voorkomt en hij weet de oorzaak ook niet. Zie je wel dat het niet aan mij lag :7

Verwijderd

Lijkt me een fout in hun scripts die de logs roteren waardoor bepaalde uren/dagen niet meegenomen worden... beetje provider zoekt dat uit en regelt het.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Thanks dat je nog even de oplossing hebt vermeld. Weer een mysterie ontrafeld :Y)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:38:
Lijkt me een fout in hun scripts die de logs roteren waardoor bepaalde uren/dagen niet meegenomen worden... beetje provider zoekt dat uit en regelt het.
Provider is het ook aan het regelen (hoop ook dat het hem gaat lukken)

Enneh sanfranjake ik zie de oplossing niet? :Y)
Pagina: 1