Ik zie hier niet echt veel vakantiefoto's voorbijkomen?
Ik ben naar Cyprus geweest, misschien dat ik daar nog wat foto's van ga posten. Volgende week ga ik naar Berlijn
Laatst ben ik ook naar een eiland geweest op de Vinkeveense plassen. De oma van mn vriendin bezit er een paar en we mochten er een weekje vertoeven. Erg lekker weer was het niet, en er is niet zo bijzonder veel te zien, maar heb op en om het eilandje wel een paar leuke foto's kunnen maken.
#1: Bloemetje

#2: Libel

#3: Bij ?

#4: Kuikens. Eerst waren er 2 moeders met ieder meer dan 5 eendjes.. op het laatst was er nog 1 over.

#5: Verroeste lantaarn

#6: Iets grotere kuiken

#7: Restant van een restaurant

#8: Iemand een idee wat het is?

#9: Bloem..

#10: Weerspiegeling in de avond

#11: Zonsondergang

Alles gemaakt met Olympus C-750uz.
Ben benieuwd wat jullie dr van vinden!
Ik ben naar Cyprus geweest, misschien dat ik daar nog wat foto's van ga posten. Volgende week ga ik naar Berlijn
Laatst ben ik ook naar een eiland geweest op de Vinkeveense plassen. De oma van mn vriendin bezit er een paar en we mochten er een weekje vertoeven. Erg lekker weer was het niet, en er is niet zo bijzonder veel te zien, maar heb op en om het eilandje wel een paar leuke foto's kunnen maken.
#1: Bloemetje

#2: Libel

#3: Bij ?

#4: Kuikens. Eerst waren er 2 moeders met ieder meer dan 5 eendjes.. op het laatst was er nog 1 over.

#5: Verroeste lantaarn

#6: Iets grotere kuiken

#7: Restant van een restaurant

#8: Iemand een idee wat het is?

#9: Bloem..

#10: Weerspiegeling in de avond

#11: Zonsondergang

Alles gemaakt met Olympus C-750uz.
Ben benieuwd wat jullie dr van vinden!