Toon posts:

[Vista] Het grote Vista Troubleshooting Topic

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/windowsvista/images/LH_landingPage_logo2.gif
Welkom bij het Grote Windows Vista Troubleshooting Topic.

Om het overzichtelijk te houden heb ik deze thread gestart waarin alle technische probs kunnen worden besproken. Zodat [rml][ Vista] Het grote Vista Topic (voorheen Longhorn)*[/rml] meer gericht kan blijven op ervaringen en tips..Over de opkomende features zoals Avalon, Winfs etc. En aangezien er zoveel (drivers) probs zijn met Vista Beta 1 lijkt me een groot topic wel gerechtvaardigd.

En dan gelijk een eerste vraag: Is het mogelijk om Windows Vista dualboot te installeren op een externe firewire HD zodat alleen de boatloader op mijn laptop wordt geinstalleerd en de rest van het OS op de externe firewire HD? Of gaat dit niet werken omdat de boatloader mijn firewire HD mogelijk niet ziet omdat het geen bios feature heeft maar gewoon een pcmcia kaartje.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 14:42 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dicht voor overleg

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit topic blijft dicht. Windows Vista wordt in Windows Operating Systems net als alle andere Windows OS'en behandeld. Dat houdt in dat problemen in een apart topic mogen. Om de overzichtelijkheid te bevorderen.

Problemen en oplossingen in een topic centraliseren maakt het er mijn inziens niet overzichtelijker op. Wat al snel zal gebeuren is het ontstaan van lange quote sessies over specifieke issues, en er zouden problemen kunnen ontstaan als je perongeluk de oplossing voor een probleem aanziet voor het jouwe. Ook kleine korte vraagjes tussendoor kunnen voor verwarring zorgen. Voor een dergelijk topic geopend wordt is het zoiezo verstandig om vantevoren even te overleggen met een van de moderators, te vinden in Windows Operating Systems - Policy

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.