Toon posts:

Email wil niet beantwoorden.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem.

Ik heb een Laptop met microsoft outlook 2000

daar staan 2 email accounts op ingesteld 1 op te versturen en 2 om te onvangen.
een XS4ALL account en nog een ander account.

Ik zit bij XS4ALL en dat emailaccount is om te ontvangen. en daar staat ingesteld dat hij als de persoon die het ontvangt het email van het andere account ziet (dus niet die van xs4all)
maar he probleem is dat als die andere een mail beantwoordt dan dat ie dan via het andere mail server binnekomt en als ik dan op wil reageren dan doet ie het niet omdat xs4all het mail tegehoud omdat ie niet via de xs4all server gaat.

weet iemand hier een oplossing voor
alvast bedankt.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het kleine pijltje bij de knop verzenden gebruiken om je XS4all account als verzendadres in te stellen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 16:45

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Het account wat gebruikt wordt om te reply-en heeft misschien een foutieve SMTP-server of bevat een foute SSL-instelling?

/dev/null

• cryhtorchild
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

cryhtorchild

TT page 888

Je moet de smtp server gebruiken van de provider waarvan je adsl / inbel / kabel verbinding gebruikt.

Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.

Verwijderd

Topicstarter
@BackSlash32
dat werkt inderdaad
heel erg bedankt.

Alleen je moet dat voor iedere email weer opnieuw instellen
is er geen optie waarmee je dat vast kan zetten zodat je dat niet telkens hoeft te doen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 12:16 ]

• cryhtorchild
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

cryhtorchild

TT page 888

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 12:16:
@BackSlash32

Alleen je moet dat voor iedere email weer opnieuw instellen
is er geen optie waarmee je dat vast kan zetten zodat je dat niet telkens hoeft te doen
Je kunt bij accountinstellingen de mail laten binnehalen van provider A en als smtp server de smtp server neer zetten van provider B.

Je moet dus bij beide accounts de SMTP server veranderen in de smtp server van de provider waarvan je internet gebruikt.

Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.

Verwijderd

Topicstarter
cryhtorchild schreef op zondag 31 juli 2005 @ 12:18:
[...]

Je kunt bij accountinstellingen de mail laten binnehalen van provider A en als smtp server de smtp server neer zetten van provider B.

Je moet dus bij beide accounts de SMTP server veranderen in de smtp server van de provider waarvan je internet gebruikt.
dat dacht ik eerst ook maar je zit dan met je inloggegevens en die zijn niet gelijk.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dat kun je voor zowel verzenden als ontvangen afzonderlijk instellen hoor.
Dat noemen ze ook wel verificatie bij verzenden :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
BackSlash32 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 12:28:
Dat kun je voor zowel verzenden als ontvangen afzonderlijk instellen hoor.
Dat noemen ze ook wel verificatie bij verzenden :)
Thx dit is wat ik nodig had
heel erg bedankt :)
Pagina: 1