Toon posts:

[Vista] Gratis verkijgen van bèta

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om de bèta al te verkrijgen zonder een MSDN Subscriber te zijn (want het kost geld om er een te worden)?

Het kan goed zijn dat ik er helemaal naast heb gekeken, maaar toch?

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-03 14:31

Copyman

Dode muis

Dit is niet mogelijk. Niet via de legale weg iig. ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

Copyman schreef op zondag 31 juli 2005 @ 11:25:
Dit is niet mogelijk. Niet via de legale weg iig. ;)
Downloaden (in de breedste zin van het woord) is toch niet illegaal? De TS heeft het over verkrijgen, niet over installeren.

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-03 22:45
Het is denk ik niet mogelijk om hem legaal in handen te krijgen, want je moet er in zekere zin dus wel voor betalen. Hij is op het internet verkrijgbaar, maar je kent de warez policy hier O+

Ik heb alleen wel gehoord dat er nog geen kopieerbeveiligingen en serials opzitten.

[ Voor 16% gewijzigd door Dekaasboer op 31-07-2005 11:30 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Aanmelden bij Microsoft Beta site, waar op moment van schrijven niets te downloaden valt.
https://connect.microsoft.com/default.aspx

Trouwens, een Beta 1 is toch nooit een publiekelijke Beta test? Alleen vanaf Beta 2 toch? Dus moet je een geregistreerde betatester zijn of worden uitgenodigd. Of inderdaad een bepaalde subscription hebben.
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 11:27:
[...]

Downloaden (in de breedste zin van het woord) is toch niet illegaal? De TS heeft het over verkrijgen, niet over installeren.
Wat moet je er mee zonder het te installeren :?

[ Voor 30% gewijzigd door PcDealer op 31-07-2005 11:30 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik wil 'm wel eens gebruiken. Legaal en zonder te betalen. De enige manier van 'legaal' is MSDN, maar daar moet je min. $100 voor betalen. Is er geen andere (legale) manier aangezien al een hele hoop mensen hier het al hebben?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 11:29:
Nee ik wil 'm wel eens gebruiken. Legaal en zonder te betalen. De enige manier van 'legaal' is MSDN, maar daar moet je min. $100 voor betalen. Is er geen andere (legale) manier aangezien al een hele hoop mensen hier het al hebben?
Windows 2000 Professional RC2 heb ik destijds in de winkel gekocht. Kreeg er Visual Basic Professional bij. Misschien over een 3/4 jaar ook zo met Longhorn Vista...

LinkedIn WoT Cash Converter

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-03 22:45
Voeg mij es toe ;)
Modbreak:Warez op GoT doen we niet ;)

[ Voor 82% gewijzigd door sanfranjake op 31-07-2005 11:40 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dekaasboer schreef op zondag 31 juli 2005 @ 11:29:
Ik heb alleen wel gehoord dat er nog geen kopieerbeveiligingen en serials opzitten.
Hmm, heb hem zelf nog niet geïnstalleerd, maar ik heb wel gezien dat ik er op MSDN een serial bij heb staan. Die lijkt me dus niet voor niets.

:)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:38

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 11:29:
Maar die mensen hier hebben of een abo, of via de zaak een of ander action pack of zijn creatief in het vinden van deze beta 1 (illegaal). Kortom, hier kunnen we je er niet aan helpen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.