Toon posts:

Probleem radeon 9600pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmorgen
Ik ben al enkele dagen aan het rotzooien om mijn nieuw gekochte radeon 9600PRO te installeren, ik heb meerdere malen op internet gekeken en heb niets kunnen vinden.
Als ik de grafische kaart in mijn pc stop komt er geen beeld uit
ik moet eerst de drivers van mijn onboard vga deinstalleren, nu heb ik dat gedaan en de kaart in de pc gedaan en de drivers van de nieuwe kaart geinstalleerd, maar nu komt er nog geen beeld uit

Moederbord: Asrock P4i45GV
Grafische kaart: Sapphire Radeon 9600PRO atlantis

Ik hoop dat iemand mij kan helpen de kaart werkend te maken
Mvrg Jan B

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je de onboard VGA ook uitgezet. Of daar wel of geen drivers voor zijn geinstalleerd maakt niets uit. Het gaat erom dat hij de add-on kaart ziet als kaart waar hij het beeld naar toe moet sturen, soms gaat dit automatisch, maar mogelijk moet je eerst een jumper omzetten. Wat zegt je manual hiervan?

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:04
Ander de tab resource configuration kun je je primary graphics adapter instellen.

-Pagina 27 van je manual wanneer je revisie 5.1 hebt van het bord
-Pagina 24 van je manual wanneer je revisie 3.0 hebt van het bord

[ Voor 36% gewijzigd door AttiX op 31-07-2005 11:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb je de onboard VGA ook uitgezet. Of daar wel of geen drivers voor zijn geinstalleerd maakt niets uit. Het gaat erom dat hij de add-on kaart ziet als kaart waar hij het beeld naar toe moet sturen, soms gaat dit automatisch, maar mogelijk moet je eerst een jumper omzetten. Wat zegt je manual hiervan?

Onboard vga staat nu uit, en nu kan ik windows niet meer inkomen ivm geen beeld.
Ik denk dat ik zowizo xp opnieuw ga installeren.
en ik kan helaas niets vinden over een jumper in mijn manual.

ps
Als ik bijvoorbeeld een grafische kaart in de pc stop en ik start xp, dan geeft xp toch 9 van de 10 keer aan dat er nieuwe hardware is gevonden?

kan het toevallig niet zo zijn dat de moederbord de grafische kaart niet kan zien of iets dergelijks?

Verwijderd

Topicstarter
AttiX.SkategoaT schreef op zondag 31 juli 2005 @ 11:29:
Ander de tab resource configuration kun je je primary graphics adapter instellen.

-Pagina 27 van je manual wanneer je revisie 5.1 hebt van het bord
-Pagina 24 van je manual wanneer je revisie 3.0 hebt van het bord
manual van internet

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 11:35 ]

• AttiX
Oplossing gevonden:

http://www.asrock.com/support/AGI8X_LIST/P4i65GV.htm

Onderaan die pagina staat:
PS. ATi 9600/9550 series and all Matrox series VGA cards are NOT supported with AGI.

[ Voor 3% gewijzigd door AttiX op 31-07-2005 11:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
AttiX.SkategoaT schreef op zondag 31 juli 2005 @ 11:36:
Oplossing gevonden:

http://www.asrock.com/support/AGI8X_LIST/P4i65GV.htm

Onderaan die pagina staat:
PS. ATi 9600/9550 series and all Matrox series VGA cards are NOT supported with AGI.
[inderdaad

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 11:48 ]

• AttiX
Ja, dat kan wel. Maar alle Asrock borden die dat AGI hebben ondersteunen deze videokaarten niet.

Ow, jou bord staat ook op de pagina:

http://www.asrock.com/support/AGI8X_LIST/p4i45gv_r50_xp.htm

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 11:21:
Goedenmorgen
Ik ben al enkele dagen aan het rotzooien om mijn nieuw gekochte radeon 9600PRO te installeren, ik heb meerdere malen op internet gekeken en heb niets kunnen vinden.
Als ik de grafische kaart in mijn pc stop komt er geen beeld uit
ik moet eerst de drivers van mijn onboard vga deinstalleren, nu heb ik dat gedaan en de kaart in de pc gedaan en de drivers van de nieuwe kaart geinstalleerd, maar nu komt er nog geen beeld uit

Moederbord: Asrock P4i45GV
Grafische kaart: Sapphire Radeon 9600PRO atlantis

Ik hoop dat iemand mij kan helpen de kaart werkend te maken
Mvrg Jan B
Pagina: 1