Voor mijn vriendin had/heb ik een schitterende compu samengesteld. Nu heb ik alles gisteren in elkaar gezet, maar helaas hij wil niet starten. Hij geeft een lange piep af die hij blijft herhalen. Nu dacht ik aan het geheugen direct, doordat ik wat goedkoop geheugen heb gekocht.
Ik heb 2 reepjes van 512mb ddr-400 PC3200 van het merk Powermemory.Deze heb ik op meerdere manieren op het mobo geprikt zonder resultaat.
Vervolgens heb ik uit mijn eigen compu een reepje 512 Vdata ddr-400 PC 3200 gepakt en deze erin gedaan. Ook zonder resultaat.
Nu dacht ik dat wellicht de videokaart het kon zijn. Deze heb ik eruit gehaald en opnieuw gestart.Dezelfde piep bleef zich herhalen. Nu weer terug gezet en nog ene keer geprobeerd zonder resultaat.
Heeft iemand nog suggesties, en of andere ideeen.
Systeem
Mobo: Gigabyte K8NF-9
Videoplank: Asus extreme N6600GT 256 mb PCI-E
Geheugen: 2 x Powermemory ddr-400 512MB
Behuizing: Antec SLK2650
Voeding: 350W Smartpower (antec)
HD: 200gig maxtor SATA
(afgewisseld uit wanhoop met een 200gig IDE van maxtor)
Ik heb 2 reepjes van 512mb ddr-400 PC3200 van het merk Powermemory.Deze heb ik op meerdere manieren op het mobo geprikt zonder resultaat.
Vervolgens heb ik uit mijn eigen compu een reepje 512 Vdata ddr-400 PC 3200 gepakt en deze erin gedaan. Ook zonder resultaat.
Nu dacht ik dat wellicht de videokaart het kon zijn. Deze heb ik eruit gehaald en opnieuw gestart.Dezelfde piep bleef zich herhalen. Nu weer terug gezet en nog ene keer geprobeerd zonder resultaat.
Heeft iemand nog suggesties, en of andere ideeen.
Systeem
Mobo: Gigabyte K8NF-9
Videoplank: Asus extreme N6600GT 256 mb PCI-E
Geheugen: 2 x Powermemory ddr-400 512MB
Behuizing: Antec SLK2650
Voeding: 350W Smartpower (antec)
HD: 200gig maxtor SATA
(afgewisseld uit wanhoop met een 200gig IDE van maxtor)
Niets is zo leuk als niks doen terwijl er een stapel werk op je ligt te wachten