[XP] Dataherstel na format

Pagina: 1
Acties:
  • 454 views sinds 30-01-2008

• Roy36NL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-02 19:26
Hallo,

Na een irritante fout in mijn vorige XP-MCE 2005 installatie (a347bus.sys en PCBooster) besloot ik om XP opnieuw te installeren. Tijdens het installeren heb ik per ongeluk toegestaan dat mijn 2e harde schijf als partitie voor windows werd aangewezen. Na het formateren van deze schijf zag ik deze vergissing, en heb ik mijn comp snel uitgedaan. Opnieuw XP geinstalleerd op mijn 1e schijf maar nu wil ik gegevens, met name foto's en programma'svan deze 2e schijf herstellen.
Weet iemand een programma om gegevens van een geformateerde schijf terug te halen? Ik heb nog niks op deze schijf bijgeplaatst.

Roy

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

OM FAQ / Beleid
gewoon de FAQ al gelezen waar het in staat :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Roy36NL
Ok
Die kende ik nog niet; ik ga die recovery progs uitproberen.

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-02 08:28

Gwannoes

Solderen moet je leren

GetDataBack heeft mij al meerdere malen gelukkig gemaakt in dergelijke situaties! _/-\o_
Dat programma is goud waard!

Hmmz, hier komt dus m'n sig

• Roy36NL
Net die freeware progs geprobeerd; so far weinig suc6. Zal eens kijken bij GetDataBack.

• Roy36NL
Bedankt Gwannoes. Getdataback kreeg het wel voor elkaar. Heb nu de foto's van mijn kinderen weer terug :-)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hier op GoT doen we zelf altijd onderzoek voordat we een topic openen. Dit kan je uitgebreid nalezen in Algemene gedragsregels (Netiquette). In je topicstart zie ik niet wat je allemaal al hebt geprobeerd. Ook meerdere berichten onder elkaar is niet de bedoeling.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.