Toon posts:

[Vista] Krijg geen iconen te zien op m'n desktop*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb effe wat vragen ivm die beta1 van vista.

Ik zit met het probleem dat ik het startmenu niet in kan en dat ik nergens iconen krijg te zien, alleen de bestandsnaam. Ik heb net bijna een uur in de ervaringen-topic zitten lezen voor een oplossing maar ik heb niet echt iets gelezen wat mij hielp. En toen ik besloot een reply te posten las ik dat die topic alleen dient voor tips en ervaringen en dat men een aparte topic mag openen voor andere problemen dus doe ik dat nu ook effe :) .

Hier een screenshot van wat ik precies bedoel...

Afbeeldingslocatie: http://img308.imageshack.us/img308/33/untitled1nd.th.png

Ik weet uit de andere topic dat het iets te maken heeft met grafische drivers enzovoort, maar ik krijg het echt niet opgelost mede omdat ik de beta drivers van nvidia niet kan installeren.

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Je kan de Supplemental Driver pack installeren, die staat op je desktop. "Install Supplemen..."

Hiermee moet het opgelost zijn. Overigens kan je bijna alle WinXP drivers gewoon installeren. Ik had wel met de Intel chipset drivers dat ie niet wou installeren omdat het een "unsupported operating system" is. Gewoon even rechtsklikken en program compatibility op Windows XP zetten.

Bij mij draait Windows Vista Beta 1 nu al de hele dag stabiel met zo goed al alle "normale" drivers uit het Windows XP tijdperk.

• parcol
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-08-2024
Je hebt wel een directx 9 ondersteunende videokaart? Of installeert Vista dan niet eens?

Verwijderd

Topicstarter
MooDyBLueS schreef op zondag 31 juli 2005 @ 01:31:
Je kan de Supplemental Driver pack installeren, die staat op je desktop. "Install Supplemen..."

Hiermee moet het opgelost zijn. Overigens kan je bijna alle WinXP drivers gewoon installeren. Ik had wel met de Intel chipset drivers dat ie niet wou installeren omdat het een "unsupported operating system" is. Gewoon even rechtsklikken en program compatibility op Windows XP zetten.

Bij mij draait Windows Vista Beta 1 nu al de hele dag stabiel met zo goed al alle "normale" drivers uit het Windows XP tijdperk.
De eerste keer dat ik de beta opstarte begon gij allerlei hardware te herkennen en die supplemental drivers te installeren, maar wanneer ik er nu op klik krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://img351.imageshack.us/img351/2536/drivers2kw.th.jpg

Ik heb al allerlei drivers geprobeert van nvidia waaronder 77.50, 77.72 en 75.03 maar het heeft geen enkel effect.
parcol schreef op zondag 31 juli 2005 @ 01:42:
Je hebt wel een directx 9 ondersteunende videokaart? Of installeert Vista dan niet eens?
Ik heb een 6800GT dus ik denk dat het geen probleem mag zijn ivm directx9.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een titel edit - enkel vista in de toic titel schiet niet echt op :P

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op zondag 31 juli 2005 @ 10:07:
Even een titel edit - enkel vista in de toic titel schiet niet echt op :P
ja sorry, ik zag het te laat dat er alleen maar vista stond... en met edit kon ik hem niet verandere :)
Pagina: 1