Ik heb vroeger ooit een proggie gehad waarmee je het icoon in een exe kan veranderen; zal vanmiddag eens gaan zoeken....
Intentionally left blank
Soh heeft ook een prog waarmee je werkelijk alle icoontjes van exe files kan veranderen........ behavle de koe icoon, zelfde probleem hiero dus...
Lightning_crew
Verwijderd
/me is al tijden op zoek naar zo'n proggie
(maar dan voor alles behalve de
want de
roels!)
(maar dan voor alles behalve de
Hier het resultaat na het gebruik van microangelo; een shareware proggie dat je via download.com kan vinden. Evaluatie versie is 30 dagen geldig:

Ik heb alleen de koe ff omgedraaid, maar natuurlijk kan je 'm ook volledig wijzigen...

Ik heb alleen de koe ff omgedraaid, maar natuurlijk kan je 'm ook volledig wijzigen...
Intentionally left blank
proggie werkt wel crisp alleen mn exe wordt totaal naar de t.... geholpen zal nog ff doorgaan kijken of het lukt
Hmm, ging bij mij vlekkeloosOp zondag 14 januari 2001 17:07 schreef radial2000 het volgende:
proggie werkt wel crisp alleen mn exe wordt totaal naar de t.... geholpen zal nog ff doorgaan kijken of het lukt
werkt 'ie na het veranderen helemaal niet meer bij jou dan; bij mij begon hij gewoon weer te crunchen...
Misschien zit er een checksom functie in die de integriteit van de exe checked???
Intentionally left blank
Heb je er nou een kangaroe van gemaakt???Op zondag 14 januari 2001 17:21 schreef radial2000 het volgende:
whoehaaa et werkt bedankt crisp
Intentionally left blank
Hi Crisp,
Ik kan mijn
wel veranderen, maar in mijn systray verandert ie niet mee. Hoe komt dat
Ik kan mijn
Je moet zowel het grote icoon als het kleine icoon wijzigen...Op zondag 14 januari 2001 19:21 schreef Heinrich_Harrer het volgende:
Hi Crisp,
Ik kan mijnwel veranderen, maar in mijn systray verandert ie niet mee. Hoe komt dat
Intentionally left blank
kun je ons alleen ook een screenshotje geven?Op zondag 14 januari 2001 19:30 schreef radial2000 het volgende:
nope is een bse koe geworden hehehehee
Lijkt me wel grappig.
...
Shotje!!Op zondag 14 januari 2001 19:30 schreef radial2000 het volgende:
nope is een bse koe geworden hehehehee
Enne Locutus, als je dit leest, kan je ff een borgified koeicoontje voor CoN maken?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Ik had in ander topic leuk koetje gemaakt van:
+
=
©
Zou dan }8O moeten worden.
Misschien hebbie er wat aan
©Zou dan }8O moeten worden.
Misschien hebbie er wat aan
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Pagina: 1